10+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.431 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Nille-pigen

synes ikke rigtig det kan ses noget endnu i forhold til mange andre der er i 10+0 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Rosa

Ork, det kommer. Du er ellers en flot pige 

Anmeld

28. januar 2011

otlitrom

Det skal nok komme! Bare vent - selvom det er svært!

Anmeld

28. januar 2011

Blyb

Nej heller ikke her. Jeg er 11+2 i dag. Men for poks..lille svipsen fylder jo heller ikke meget endnu, så der er nok ikke så meget at sige til det.

Jeg vender den bare om og ser det sådan, at så skal jeg da ikke rende rundt med en kæmpe mave i 7 mdr, men måske kun de 4-5 af dem. Tror nok vi skal nå at blive "små trætte" af den i lænden

Men glæder mig naturligvis også til man kan se noget..

Blyb

Anmeld

28. januar 2011

Nille-pigen

Blyb skriver:

Nej heller ikke her. Jeg er 11+2 i dag. Men for poks..lille svipsen fylder jo heller ikke meget endnu, så der er nok ikke så meget at sige til det.

Jeg vender den bare om og ser det sådan, at så skal jeg da ikke rende rundt med en kæmpe mave i 7 mdr, men måske kun de 4-5 af dem. Tror nok vi skal nå at blive "små trætte" af den i lænden

Men glæder mig naturligvis også til man kan se noget..

Blyb

ja det er rigtigt  min mor siger også at det er fordi jeg er så høj (1,89 m) og derfor har mere plads i maven før den skal begynde at bule ud  

Anmeld

28. januar 2011

Blyb

Nille-pigen skriver:

ja det er rigtigt  min mor siger også at det er fordi jeg er så høj (1,89 m) og derfor har mere plads i maven før den skal begynde at bule ud  

Helt klart. Jeg har også en meget høj veninde og da hun ventede sig første gang, kunne man først se noget på hende hen mod 4-5 md. Netop fordi hun er så lang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.