Gravid og uddannelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.124 visninger
2 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Kath.

Hej piger

Min kæreste og jeg glæder os helt vildt til vi skal være forældre en dag. Vi snakker meget om hvordan vi kan "planlægge" det bedst muligt. 

Jeg vil gerne gøre min uddannelse færdig først og vi har derfor snakket om at begynde at prøve et halvt år før min bachelor-eksamen. Men hvad så med arbejde?!

Er det smart at gå på barsel lige efter endt uddannelse? Er der så nogen som vil ansætte mig et år efter, når jeg ikke har erfaring? 

Hjæælp - er der nogen har har været i samme situation eller kender til den? 

Kram Kath

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Sofia

Personligt har jeg valgt at få mit første barn inden jeg afleverer mit speciale - dvs. jeg holder min barsel på SU, og derefter skriver jeg speciale, på den måde kommer jeg nyuddannet ud og kan søge job, og skal ikke først starte med en barsel. I mit fag er det vigtigt at være nyuddannet, da man oftets kommer foran i køen i forhold til dem der har gået arbejdsløse/på dagpenge..

Anmeld

28. januar 2011

Seker

Kath. skriver:

Hej piger

Min kæreste og jeg glæder os helt vildt til vi skal være forældre en dag. Vi snakker meget om hvordan vi kan "planlægge" det bedst muligt. 

Jeg vil gerne gøre min uddannelse færdig først og vi har derfor snakket om at begynde at prøve et halvt år før min bachelor-eksamen. Men hvad så med arbejde?!

Er det smart at gå på barsel lige efter endt uddannelse? Er der så nogen som vil ansætte mig et år efter, når jeg ikke har erfaring? 

Hjæælp - er der nogen har har været i samme situation eller kender til den? 

Kram Kath

Hej...

Jeg har også fået min datter inden jeg skrev min bachelor, så man kan komme direkte på arbejdsmarkedet..

Min Kæreste og mig har så snakket om at prøve når uddannelsen er færdig, så har jeg muligvis et job, inden barsel:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.