Kikkertundersøgelse og ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

christinak

Jeg har været inde i tirsdags og få lavet en kikkertundersøgelse i underlivet, den hvor de går gennem nvlen og skyller æggeledere og det igennem og tjekker alt, og idag har jeg selvfølgelig ægløsning og vil jo gerne gøre brug af den

Hvad mener i, er det bedre at vente til næste måned til kroppen har lagt sig? Er nok bare lidt utålmodig

Hilsen christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

afrobabies

christinak skriver:

Jeg har været inde i tirsdags og få lavet en kikkertundersøgelse i underlivet, den hvor de går gennem nvlen og skyller æggeledere og det igennem og tjekker alt, og idag har jeg selvfølgelig ægløsning og vil jo gerne gøre brug af den

Hvad mener i, er det bedre at vente til næste måned til kroppen har lagt sig? Er nok bare lidt utålmodig

Hilsen christina

Det er vel værd at se om det kan lade sig gøre, så jeg synes da bare at du skal prøve nu

Anmeld

28. januar 2011

christinak

victoria2008 skriver:

Det er vel værd at se om det kan lade sig gøre, så jeg synes da bare at du skal prøve nu

Ja det tænker jeg også, men min kæreste er lidt bleg for det fordi jeg er blevet syet ved navlen og i siden

Anmeld

28. januar 2011

afrobabies

christinak skriver:

Ja det tænker jeg også, men min kæreste er lidt bleg for det fordi jeg er blevet syet ved navlen og i siden

Så må han lige lade være med at kigge på din mave, han skal jo bare affyre pilen

Anmeld

28. januar 2011

christinak

victoria2008 skriver:

Så må han lige lade være med at kigge på din mave, han skal jo bare affyre pilen

Haha ja det er selvfølgelig rigtig nok

Anmeld

28. januar 2011

afrobabies

christinak skriver:

Haha ja det er selvfølgelig rigtig nok

Det lyder godt nok lidt mekanisk at sige det, men det er jo også lidt som en maskine at producere sådan en lille størrelse

Anmeld

28. januar 2011

christinak

ja og man har jo ikke så mange chancer på en måned til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.