Gode råd til valg af ferie søges!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Lunae

Hej tøser!

Min kæreste og jeg har begge orlov det næste halve år og for at det hele ikke bliver alt for trivielt, vil vi gerne ud og rejse. Indtil videre har vi planlagt en uge i Skotland.

Vi vil også gerne ned til varmen, men hvor tager man hen?
Vores datter er knap 5 mdr, så det skal jo også være et sted, hvor det er forholdsvist let at have børn med!

Nogle råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

sarahb

Jamen jeg elsker Egypten, meget børnevenligt..

Og ellers Dubai er helt fantastisk, vi havde vores med på 3 mdr og der er pusle/amme stuer overalt med mikroovne og lækre stole at sidde i.

Anmeld

28. januar 2011

Fru'Rugaard

Åh, jeg elsker Mallorca! De har et hotel der hedder "Viva sunrise" Meget fantastisk hotel, børnepool, restaurant og det hele
Den kan jeg anbefale

Anmeld

28. januar 2011

Lunae

sarahb skriver:

Jamen jeg elsker Egypten, meget børnevenligt..

Og ellers Dubai er helt fantastisk, vi havde vores med på 3 mdr og der er pusle/amme stuer overalt med mikroovne og lækre stole at sidde i.

Jeg har virkelig også overvejet Egypten, men er sygt bange for at der sker et eller andet!? Men du mener, at det er helt sikkert at rejse til Egypten, også med et lille barn!?

Anmeld

28. januar 2011

sarahb

Lunae skriver:

Jeg har virkelig også overvejet Egypten, men er sygt bange for at der sker et eller andet!? Men du mener, at det er helt sikkert at rejse til Egypten, også med et lille barn!?

JA DA. Det er så sjovt så mange "fordomme" der om Egypten.. Det er så Sikkert og så fedt, der er for det første politi synligt alle steder for at deres turister skal have det godt, og de går meget op i deres turisme så turisterne har det super dernede. Vi har været der 4 gange og vi Elsker det. Vil helt sikkert gerne derned meget snart med vores 2 unger på 2 og en på 2 mdr.

Anmeld

28. januar 2011

Lunae

sarahb skriver:

JA DA. Det er så sjovt så mange "fordomme" der om Egypten.. Det er så Sikkert og så fedt, der er for det første politi synligt alle steder for at deres turister skal have det godt, og de går meget op i deres turisme så turisterne har det super dernede. Vi har været der 4 gange og vi Elsker det. Vil helt sikkert gerne derned meget snart med vores 2 unger på 2 og en på 2 mdr.

Okay, det lød måske temmelig fordomsfuldt, men det var faktisk ik det jeg mente Jeg tænkte mere på, at hvis der skulle ske noget, fx sygdom, så ville vi være udenfor europa! Jeg ved ikke hvorfor, men føler bare, at det er mere sikkert at rejse i europa, i forhold til at skulle komme hurtigt hjem igen

Anmeld

28. januar 2011

sarahb

Lunae skriver:

Okay, det lød måske temmelig fordomsfuldt, men det var faktisk ik det jeg mente Jeg tænkte mere på, at hvis der skulle ske noget, fx sygdom, så ville vi være udenfor europa! Jeg ved ikke hvorfor, men føler bare, at det er mere sikkert at rejse i europa, i forhold til at skulle komme hurtigt hjem igen

Det er helt iorden, man ved jo ikke noget om det før man har prøvet
Sådan tænker jeg slet ikke når jeg rejser, for vil ikke sætte bånd på mig selv. jeg er ikke så god til at tage sorgerne på forskud og så eliminere de ting jeg HELST vil..
Nu har vi haft Isaac med helt til Dubai og så var vi i New york og Miami med ham i sommers. Og en enkelt gang i Prag også. Vi har aldrig oplevet noget som helst der hvor vi har været..

Anmeld

28. januar 2011

Lunae

sarahb skriver:

Det er helt iorden, man ved jo ikke noget om det før man har prøvet
Sådan tænker jeg slet ikke når jeg rejser, for vil ikke sætte bånd på mig selv. jeg er ikke så god til at tage sorgerne på forskud og så eliminere de ting jeg HELST vil..
Nu har vi haft Isaac med helt til Dubai og så var vi i New york og Miami med ham i sommers. Og en enkelt gang i Prag også. Vi har aldrig oplevet noget som helst der hvor vi har været..

Det gør jeg normalt heller ikke! Min kæreste og jeg har rejst rundt i sydamerika og vi har også selv rejst en del i USA og europa. det er bare efter, at vi har fået Camille - vi er blevet helt nervøse Men fedt at høre, at det sagtens kan lade sig gøre Jeg vil også mega gerne til New York! Vi overvejer også Egypten - det virker ret billigt at rejse til Egypten og det er sikkert også meget billigere at leve der

Anmeld

28. januar 2011

sarahb

Lunae skriver:

Det gør jeg normalt heller ikke! Min kæreste og jeg har rejst rundt i sydamerika og vi har også selv rejst en del i USA og europa. det er bare efter, at vi har fået Camille - vi er blevet helt nervøse Men fedt at høre, at det sagtens kan lade sig gøre Jeg vil også mega gerne til New York! Vi overvejer også Egypten - det virker ret billigt at rejse til Egypten og det er sikkert også meget billigere at leve der

ja man bliver mere bekymret. Men de er meget stærkere end man lige tror de små poder..

Ja New York er fantastisk, og shopping der er det vildeste.. Vi skal afsted igen til maj eller Juni Vi er igang med at kigge billetter.
Egypten er mega billigt, at spise ude 2 voksne med forret hovedret og dessert med soda til. Ca 200-250 kr. Det er vildt billigt...

Anmeld

28. januar 2011

christinak

Vi var i italien sidste år ved gardasøen. Vi boede på et rigtig lækker hotel/ferieboliger og det var rigtig børnevenligt og ikke særlig dyrt, så der tager vi klart hen igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.