Påklædning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.309 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Nadia&Daniel

Hvad sover Jeres guldklumper i om natten?? Og putter i dem i dynen - altså omkring dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Anneiris

Min prinsesse få en kortærmet body på, og så en helnatdragt, Og jeg svøber hende altid ind i dynen, she loves it

Anmeld

28. januar 2011

morethanperfect

Oscar får bare en nat dragt på .. hvis han får body indenunder kommer han til at svede helt vildt ..

Anmeld

28. januar 2011

Nadia&Daniel

Laura har nemlig også en kort ærmet body på og så natdragt - men er bange for at hun får det for varmet, vist jeg putter hende i dynen..

Anmeld

28. januar 2011

NoName

Ærmeløs body og natdragt og puttes under dynen ikke ind i dynen...

Anmeld

28. januar 2011

Maja_4000

Caroline har bare natdragt eller en langærmet body + strømper .. Og så svøbt i dynen 

Anmeld

28. januar 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Maiken sover i et sæt undertøj, og et par natbukser + trøje + strømper eller natkjole med natstrømpebukser

Hun får dynen godt omkring sig, og putter rigtig i den, og det nyder hun, hun smider den jo selv hvis hun sveder

Hun er 5 år.

Anmeld

28. januar 2011

B&J

kortærmet body og en natdragt også putte putte ind i dynen

Anmeld

28. januar 2011

NoName

FruAagaard skriver:

Maiken sover i et sæt undertøj, og et par natbukser + trøje + strømper eller natkjole med natstrømpebukser

Hun får dynen godt omkring sig, og putter rigtig i den, og det nyder hun, hun smider den jo selv hvis hun sveder

Hun er 5 år.

Smukt navn din datter har

Anmeld

28. januar 2011

Nalle

Sebastian sover kun i en body og strømper, han kom ned til at have det varmt. Og hans dyne selvføgelig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.