Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad sover Jeres guldklumper i om natten?? Og putter i dem i dynen - altså omkring dem??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Min prinsesse få en kortærmet body på, og så en helnatdragt, Og jeg svøber hende altid ind i dynen, she loves it
Oscar får bare en nat dragt på .. hvis han får body indenunder kommer han til at svede helt vildt ..
Laura har nemlig også en kort ærmet body på og så natdragt - men er bange for at hun får det for varmet, vist jeg putter hende i dynen..
Ærmeløs body og natdragt og puttes under dynen ikke ind i dynen...
Caroline har bare natdragt eller en langærmet body + strømper .. Og så svøbt i dynen
Maiken sover i et sæt undertøj, og et par natbukser + trøje + strømper eller natkjole med natstrømpebukser
Hun får dynen godt omkring sig, og putter rigtig i den, og det nyder hun, hun smider den jo selv hvis hun sveder
Hun er 5 år.
kortærmet body og en natdragt også putte putte ind i dynen
FruAagaard skriver: Maiken sover i et sæt undertøj, og et par natbukser + trøje + strømper eller natkjole med natstrømpebukser Hun får dynen godt omkring sig, og putter rigtig i den, og det nyder hun, hun smider den jo selv hvis hun sveder Hun er 5 år.
Smukt navn din datter har
Sebastian sover kun i en body og strømper, han kom ned til at have det varmt. Og hans dyne selvføgelig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128