Alli piller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2011

wamse

Jeg har prøvet dem, og jeg kunne nu fint nok styre mine tarme

Men de havde altså ikke nogen effekt, for jeg spiste meget fedtfattigt i forvejen, så der skete intet med dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg har prøvet dem, og jeg kunne nu fint nok styre mine tarme

Men de havde altså ikke nogen effekt, for jeg spiste meget fedtfattigt i forvejen, så der skete intet med dem.

Ok. Tak for svar..

Jeg har en pakke liggende herhjemme, den købte jeg inden jeg blev gravid. Og nu har jeg tænkt på, at prøve dem. Men ville lige høre fra andre først.

Så du fik ikke (racer-r**) af dem? .. Jeg spiser lidt op og ned, omkring usundt og sundt.. Har rygrad som en orm..

Anmeld

2. februar 2011

Aves.

Anonym skriver:

Ok. Tak for svar..

Jeg har en pakke liggende herhjemme, den købte jeg inden jeg blev gravid. Og nu har jeg tænkt på, at prøve dem. Men ville lige høre fra andre først.

Så du fik ikke (racer-r**) af dem? .. Jeg spiser lidt op og ned, omkring usundt og sundt.. Har rygrad som en orm..

Ved godt det ikke var mig du spurgte...men du skider ikke fedt hvis ikke du spiser fedt og spiser du ikke fedt, så er det jo omsonst at spise de piller.. så drop dem og spis sundt..

Anmeld

2. februar 2011

wamse

Anonym skriver:

Ok. Tak for svar..

Det er præcis som Eva skriver Hvis man spiser sundt, så ingen tynd mave, men det har heller ingen effekt(ikke på mig), når jeg alligevel spiser sundt.

Jeg er lige nu igeng med en suppekur, fordi jeg hurtigst muligt skal smide 6 kg

Anmeld

3. februar 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Det er præcis som Eva skriver Hvis man spiser sundt, så ingen tynd mave, men det har heller ingen effekt(ikke på mig), når jeg alligevel spiser sundt.

Jeg er lige nu igeng med en suppekur, fordi jeg hurtigst muligt skal smide 6 kg

Hvad går den suppe kur ud på?

for at du får smidt de 6 kg..

Anmeld

3. februar 2011

wamse

Anonym skriver:

Hvad går den suppe kur ud på?

for at du får smidt de 6 kg..

http://www.nem-slankekur.dk/fedtforbraendingskur.h tm

Anmeld

5. februar 2011

wiebking

Altså....Man kan se på Alli pillen, som antabus!!!

Ingen bivirkninger hvis man i forvejen spiser fedt fattigt hele dagen men hvis man derimod falder i og spiser mere end det anbefaldet fedt om dagen, ja så kommer den her ubehagelige bivirkning...det synes jeg var rart at have i baghovedet når jeg fik vildt lyst til et eller andet usundt...så tænker man lige: arhh...jeg har taget mine piller...sgu nok en dårlig ide med den plade chokolade...den holder lige som en ved ilden så at sige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.