Men hjemmesyede slyngevugge ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2012

idakat

ok, tusind tak, nu tror jeg, at jeg har forstået det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2012

Maja_4000

Giraffen skriver:

er der noget der er sprunget mig forbi eller har jeg pludselig verdens dårligste hukommelse - men er Caroline blevet storesøster?

Nej nej nej .. Det er baby-Caroline som ligger i vuggen Det er bare en gammel debat som er kommet frem igen

Anmeld

8. marts 2012

Maja_4000

bullerbassen skriver:

Sejt Den er fed

Tak

Anmeld

8. marts 2012

Giraffen

Maja_4000 skriver:

Nej nej nej .. Det er baby-Caroline som ligger i vuggen Det er bare en gammel debat som er kommet frem igen

så ka jeg da lige lære at se på datoerne  ku heller slet ikke forstå det, men sikke da en uimodståelig lille babyCaroline jeg så lige fik set 

Anmeld

8. marts 2012

Michalala

Nu hopper jeg lige med på tråden. Virkelig en fin hængevugge. Overvejer om det er sådan noget jeg skal begive mig ud i.

Hvor længe mon din datter kunne bruge den? Eller bruger hun den stadig?

Er det godt for barnet at sove i den? Jeg mener, kan man sagtens bruge den til middagsluren? Eller er det mest bare til 10 min. afslapning?

Anmeld

8. marts 2012

Maja_4000

Giraffen skriver:

så ka jeg da lige lære at se på datoerne  ku heller slet ikke forstå det, men sikke da en uimodståelig lille babyCaroline jeg så lige fik set 

Hehe

Anmeld

8. marts 2012

Maja_4000

Michalala skriver:

Nu hopper jeg lige med på tråden. Virkelig en fin hængevugge. Overvejer om det er sådan noget jeg skal begive mig ud i.

Hvor længe mon din datter kunne bruge den? Eller bruger hun den stadig?

Er det godt for barnet at sove i den? Jeg mener, kan man sagtens bruge den til middagsluren? Eller er det mest bare til 10 min. afslapning?

Hun var cirka 7 måneder da hun kom over i sin tremmeseng .. Men Zafirs Frigg sover stadig i en .. Og hun er 1½ år .. Så de kan bruge den i lang tid

Og Caroline sov kun i den .. Bortset fra når vi var ude og gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.