lille hænge vitrine i grå/hvid sælges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.842 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. januar 2011

PernilleB

fejler ikk noget er bare overflødig i vores hjem... pris 150,- og kan kun afhentes, i græsted, nordsjælland...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2011

PernilleB

opop

Anmeld

20. februar 2011

Anonym

Hej pernilleB. Vi vil meget gerne købe skabet hvis det stadig er til salg. Vi kan komme idag og hente det hvis I er hjemme.Hilsen Christina A.

Anmeld

20. februar 2011

edbcn

Hej igen. Er ikke helt klar over om du overhovedet kan se min mail når jeg skriver som anonym så det lader jeg lige vær med. Hilsen Chrisitna A

Anmeld

20. februar 2011

PernilleB

edbcn skriver:

Hej igen. Er ikke helt klar over om du overhovedet kan se min mail når jeg skriver som anonym så det lader jeg lige vær med. Hilsen Chrisitna A

hej... jeg har slet ikk set du havde skrevet..?? men jeg har den endnu... vil i have det..??

Anmeld

21. februar 2011

edbcn

Hej Pernille. Ja, vi vil rigtig gerne købe det  hvornår kan det passe - vi kan hente det i aften måske ? hvad passer dig ? Hilsen Chrisitna

Anmeld

21. februar 2011

PernilleB

edbcn skriver:

Hej Pernille. Ja, vi vil rigtig gerne købe det  hvornår kan det passe - vi kan hente det i aften måske ? hvad passer dig ? Hilsen Chrisitna

Ja, vi er hjemme... Hva tid vil du komme..?? hvor kommer i fra..??

Anmeld

21. februar 2011

edbcn

Vi kommer fra København. Mit mobilnr er 61623032. Vil du ikke sende din adresse. Jeg skal lige tale med min mand men jeg kunne forestille mig at vi kan komme ca. 17.30-18. Kan det måske passe ?

Anmeld

21. februar 2011

PernilleB

edbcn skriver:

Vi kommer fra København. Mit mobilnr er 61623032. Vil du ikke sende din adresse. Jeg skal lige tale med min mand men jeg kunne forestille mig at vi kan komme ca. 17.30-18. Kan det måske passe ?

ja, det passer fint... jeg skriver lig en pb...

Anmeld

21. februar 2011

edbcn

Ved ikke lige hvad en pb er - er det et sted her på siden jeg skal gå ind for at se din adresse ....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.