Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
fejler ikk noget er bare overflødig i vores hjem... pris 150,- og kan kun afhentes, i græsted, nordsjælland...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
opop
Hej pernilleB. Vi vil meget gerne købe skabet hvis det stadig er til salg. Vi kan komme idag og hente det hvis I er hjemme.Hilsen Christina A.
Hej igen. Er ikke helt klar over om du overhovedet kan se min mail når jeg skriver som anonym så det lader jeg lige vær med. Hilsen Chrisitna A
edbcn skriver: Hej igen. Er ikke helt klar over om du overhovedet kan se min mail når jeg skriver som anonym så det lader jeg lige vær med. Hilsen Chrisitna A
hej... jeg har slet ikk set du havde skrevet..?? men jeg har den endnu... vil i have det..??
Hej Pernille. Ja, vi vil rigtig gerne købe det hvornår kan det passe - vi kan hente det i aften måske ? hvad passer dig ? Hilsen Chrisitna
edbcn skriver: Hej Pernille. Ja, vi vil rigtig gerne købe det hvornår kan det passe - vi kan hente det i aften måske ? hvad passer dig ? Hilsen Chrisitna
Ja, vi er hjemme... Hva tid vil du komme..?? hvor kommer i fra..??
Vi kommer fra København. Mit mobilnr er 61623032. Vil du ikke sende din adresse. Jeg skal lige tale med min mand men jeg kunne forestille mig at vi kan komme ca. 17.30-18. Kan det måske passe ?
edbcn skriver: Vi kommer fra København. Mit mobilnr er 61623032. Vil du ikke sende din adresse. Jeg skal lige tale med min mand men jeg kunne forestille mig at vi kan komme ca. 17.30-18. Kan det måske passe ?
ja, det passer fint... jeg skriver lig en pb...
Ved ikke lige hvad en pb er - er det et sted her på siden jeg skal gå ind for at se din adresse ....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128