nr 2 barn hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

sarahb

her er der 2 år 3 uger mellem dem og jeg synes det er PERFEKT fordi Isaac(denstore) er meget selvstændig og kan mange ting selv. Og vi har slet ikke oplevet jalouxi osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Ox.

Vi har ikke nummer 2 endnu, men vores bettefis er 18 mdr, og vi begynder på projekt lillebror/søster om et par måneder

Anmeld

28. januar 2011

SussieThyssen

dukke skriver:

Ikke fordi jeg bare må ha 2 børn lige nu lillemand er kun 3 mdr  men hvornår er det en for ham og blive storebror

Hvornår har i fået nr 2

Efter henholdsvis 10 år og 7 år

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. januar 2011

Zafir

Der er 6 år og 5 mrd præcis mellem vores. Det var meningen at der skulle have været ca 4 år mellem, men det var jo lidt sværere at lave lillesøster end at lave storesøster... mmm.

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Silje kommer til at være 5 år og 5 måneder og det synes jeg er rigtig dejligt, for så kan hun være med hele vejen igennem og sætte ord på alle sine tanker og følelser omkring det 

Anmeld

28. januar 2011

Stumpen

Her er der 2 år og 11 mdr imellem...

Anmeld

28. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Her er der 1 år og 5 mdr. imellem vores dreng og pige  

Anmeld

28. januar 2011

132319

saxi skriver:

2½ år imellem mine 

Han er vel klar til at blive storebror når forældrene har overskud til at få en mere. Har ikke noget med alder at gøre.

God weekend

Enig her  Der er ingen aldersforskel der er bedre end andre! Børn med kort aldersforskel får ikke nødvendigvis mere gavn af hinanden.

Der er 2 år og 9 måneder i mellem mine unger og jeg ville bestemt ikke have haft dem tættere på hinanden 

Anmeld

28. januar 2011

SannaFo1

Her er der 2 år og 3 måneder mellem.. 

Jeg synes det er helt perfekt.. For Cecilia (storesøster) forstod med det samme at der var kommet en lillebror ind i billedet.. og jeg snakkede med hende inden Benjamin (lillebror) blev født og fortalte hende at lillebror lå i maven.. 

Hun er så glad for ham og er sådan set andrig jaloux på ham.. 

Men hvis man selv synes man er klar så hvorfor ikk gøre det ?

Anmeld

28. januar 2011

jakobsen196

der er 2 år og 2 måneder mellem vores piger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.