Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.532 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Carina1977

Ej helt ærligt....nu havde jeg ellers den sidste uges tid haft nedadgående kvalme....det generede mig faktisk slet ikke mere. Tror i så ikke at igår og idag er kvalmen blevet rigtig slemt, og idag har den været helt vild. Jeg har haft så meget kvalme, at jeg tror det handler om tid, før jeg ender med hovedet i toilettet

Hmm jeg var vist ikke så heldig alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Happiness

Øv hvor surt. Kan slet ik forestille mig det, da jeg har sluppet for kvalmen.

Men håber da det snart bliver bedre!

Anmeld

28. januar 2011

Nille-pigen

jeg kender godt følelsen... jeg har nærmest kvalme fra jeg vågner om morgenen og til jeg går i seng om aftenen... og sådan har det været de sidste 2 måneder... men det er allerværst nu, så jeg føler med dig

Anmeld

28. januar 2011

Nynne88

Hmm.. Min kvalme går også meget op og ned.. Men det er jo et godt tegn at den er der

Anmeld

28. januar 2011

Ka+Ma=Be

Carina1977 skriver:

Ej helt ærligt....nu havde jeg ellers den sidste uges tid haft nedadgående kvalme....det generede mig faktisk slet ikke mere. Tror i så ikke at igår og idag er kvalmen blevet rigtig slemt, og idag har den været helt vild. Jeg har haft så meget kvalme, at jeg tror det handler om tid, før jeg ender med hovedet i toilettet

Hmm jeg var vist ikke så heldig alligevel

Øv hvor kedeligt Sådan har jeg også haft det. Dog kun opkast en enkelt gang. Tror måske det er fordi HCG-niveauet er ved at være på sit højeste?!  Glæder mig meget til at være kvalmefri - krydser fingre for at det snart er ovre for dig

Anmeld

28. januar 2011

Carina1977

Ja det er jo et godt tegn at have kvalme, men puha hvor jeg glæder mig til det er ovre igen. Har sovet rigtig meget idag, og hver gang jeg vågnede var det med en ækel kvalme.

Nu har jeg så sovet det jeg skal idag, og så håber jeg at kvalmen aftager lidt snart

Jeg er snart 9 uger henne......er det der kvalmen topper?

Anmeld

28. januar 2011

Nille-pigen

de siger omkring uge 10 topper kvalmen, men nogen har det længere... som fx mig  i uge 11...

Anmeld

28. januar 2011

Mira0911

Arj... Øv at det er kommen igen til dig....  Håber det er hurtigt over... 

Ved mig er det stadig det samme... 

Anmeld

28. januar 2011

Carina1977

MoarJ skriver:

Arj... Øv at det er kommen igen til dig....  Håber det er hurtigt over... 

Ved mig er det stadig det samme... 

Øv jeg havde sådan håbet, at det var begyndt at blive bedre med dig

Lige nu er der lidt ro på kvalmen, men jeg kan mærke at den lige ligger og ulmer der på overfladen

Anmeld

28. januar 2011

Carina1977

Nille-pigen skriver:

de siger omkring uge 10 topper kvalmen, men nogen har det længere... som fx mig  i uge 11...

ok så kan jeg altså risikere at det bliver værre

Da jeg var gravid med Mark begyndte jeg at kaste op omkring uge 9 og resten af graviditeten. Jeg håber bare sådan på at det ikke gentager sig.

Øv at dit er fortsat.....jeg håber virkelig for dig, at det snart går over igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.