Hvorfor sker der ikke noget??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.300 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

JulieAlex89

Kender i det. Det er den 7 graviditetstest, og man tør næsten ikke kikke på den for man er så bange for at den er negativ. Man kikker på den, og ser at den igen er negativ. Man ryger ned i et stort hul, og tænker bare "hvorfor sker der ikke noget"??

Min Kæreste og jeg har nu prøvede og blive gravid i 17 månender, jo længer tid der går jo mere mister jeg håbet.

Vi har være ved en gynækolog, og fået af vide, at alt er i orden og der ikke skulle være noget i vejen for, at blive gravid, og at det nok skal ske en dag.

Men HVORNÅR er den dag?!

Jeg føler at alle rundt omkring mig er gravide, eller bliver gravid så let som ingen ting!

Jeg vil så gerne være Gravid, og prøver bare på at bevare humøret men det er godt nok svært når der ikke sker noget!

Jeg vil meget gerne høre om der er andre der enten har stået eller står i sammen situation som mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Charlottemuz

kan sige så meget at man skal lade være med at tænke for meget på det, for det kan osse være med til at der ikke sker noget. prøv at finde noget at gå op i, altså noget interesserer dig...

jeg havde det nemlig på samme møde inden jeg fik børn, jeg gik osse og tænkte på det hele tiden, hvorfor bliver jeg aldrig gravid, hvorfor skal jeg ikke have nogen børn...

men så flyttede mig og kæresten i en anden bolig og så blev jeg gravid...

Vil bare sige det er ikke negativt ment...

Anmeld

27. januar 2011

JulieAlex89

Charlottemuz skriver:

kan sige så meget at man skal lade være med at tænke for meget på det, for det kan osse være med til at der ikke sker noget. prøv at finde noget at gå op i, altså noget interesserer dig...

jeg havde det nemlig på samme møde inden jeg fik børn, jeg gik osse og tænkte på det hele tiden, hvorfor bliver jeg aldrig gravid, hvorfor skal jeg ikke have nogen børn...

men så flyttede mig og kæresten i en anden bolig og så blev jeg gravid...

Vil bare sige det er ikke negativt ment...

Jah jeg ved det godt, du kan tro jeg også arbejde hårdt på og lade være med at tænke på det, men det er godt nok svært!

Nu skal jeg hældigvis begynde på en ny uddannelse, så får jeg også noget andet og tænke på ind Graviditet og hvorfor der ikke sker noget.

Tak for dit svar

Anmeld

28. januar 2011

Sujan

Føler så meget med dig... Vi har prøvet i 20 mdr. Og der sker bare heller ingenting. Lægen sige at der ikke burde være noget galt med nogen af os...

Det er så hårdt og fustrerende når man måned efter måned ser sin mens... Ja jeg er endda begyndt at tænke hvis vi får børn og ikke når vi får børn...

Vi har fokuseret meget lidt på det de sidste par måneder.. Men selvom alle siger at man ikke skal tænke så meget over det er vi blevet enige om at vi vil tænke mere over det.. Ja lyder måske lidt underligt... Men når det nu ikke er lykkes mens vi har haft meget andet at tænke på...

Håber for jer at det snart lykkes

Anmeld

28. januar 2011

foto på lærred

Er det kun dig der er blevet testet? For ellers vil jeg anbefale at din kæreste også bliver udredt med sædprøve. 

Selv om I begge skulle være ok, så kan det være, at I måske skulle overveje at gå i behandling. Måske er det ægene eller noget helt andet som føst vil kunne belyses efter I er startet op.

Det er meget, meget svært at lade være at tænke for meget på det. Når det er noget man rigtig gerne vil, er det så svært at finde noget at "gå op i" som erstatning for det barn man ønsker. Jeg vil anbefale dig at gå ind på hjemmesiden: www.lfub.dk. Du kan evt. starte med bare at læse lidt med på sidenlinien inden du kaster dig ud i at skrive, hvis du ikke helt har mod på dette endnu. Der er mange ligesindede der vil forstå dig.

Håber det meget snart lykkes for jer at få de to ønskede streger.

Anmeld

28. januar 2011

JulieAlex89

foto på lærred skriver:

Er det kun dig der er blevet testet? For ellers vil jeg anbefale at din kæreste også bliver udredt med sædprøve. 

Selv om I begge skulle være ok, så kan det være, at I måske skulle overveje at gå i behandling. Måske er det ægene eller noget helt andet som føst vil kunne belyses efter I er startet op.

Det er meget, meget svært at lade være at tænke for meget på det. Når det er noget man rigtig gerne vil, er det så svært at finde noget at "gå op i" som erstatning for det barn man ønsker. Jeg vil anbefale dig at gå ind på hjemmesiden: www.lfub.dk. Du kan evt. starte med bare at læse lidt med på sidenlinien inden du kaster dig ud i at skrive, hvis du ikke helt har mod på dette endnu. Der er mange ligesindede der vil forstå dig.

Håber det meget snart lykkes for jer at få de to ønskede streger.

Ja både min Kæreste og jeg er blevet tjækket, og der er ikke noget galt med nogen af os.

Ja vi har snakkede om at få hjælp til at blive gravid, men vores læge vil gerne vente lidt da vi bægge er så unge.

Men har fået lovning på at hvis der ikke er sket noget inde for dette år så vil vi få noget hjælp.

Men et helt år endnu er længe!

Anmeld

28. januar 2011

foto på lærred

ja det er længe. Nu hvor det også koster i det offentlige, kan det være, at I kan snakke med en privat klinik hvis I ikke vil vente endnu et år.

Held og lykke med det hele.

Anmeld

28. januar 2011

JulieAlex89

Sujan skriver:

Føler så meget med dig... Vi har prøvet i 20 mdr. Og der sker bare heller ingenting. Lægen sige at der ikke burde være noget galt med nogen af os...

Det er så hårdt og fustrerende når man måned efter måned ser sin mens... Ja jeg er endda begyndt at tænke hvis vi får børn og ikke når vi får børn...

Vi har fokuseret meget lidt på det de sidste par måneder.. Men selvom alle siger at man ikke skal tænke så meget over det er vi blevet enige om at vi vil tænke mere over det.. Ja lyder måske lidt underligt... Men når det nu ikke er lykkes mens vi har haft meget andet at tænke på...

Håber for jer at det snart lykkes

Ja er er nemlig rigtigt, man får af vide at man skal gå op i noget andet, og ikke tænke på det overhovedet, men hvordan kan man næsten lade være?

Man kan måske godt lægge "projektet" fra sig men det ligger jo altid i lige i baghovedet.

hvad siger jeres Læge til jer når det nu ikke sker noget?

Anmeld

28. januar 2011

JulieAlex89

foto på lærred skriver:

ja det er længe. Nu hvor det også koster i det offentlige, kan det være, at I kan snakke med en privat klinik hvis I ikke vil vente endnu et år.

Held og lykke med det hele.

Ja det er bare så latterligt at det nu skal koste penge!!

Ja vi har godt snakkede om det, men så skal vi jo også lige ud og finde de penge til det, da det jo ikke er halt billiget!

Tak for dit svar!

Anmeld

28. januar 2011

Sujan

JulieAlex89 skriver:

Ja er er nemlig rigtigt, man får af vide at man skal gå op i noget andet, og ikke tænke på det overhovedet, men hvordan kan man næsten lade være?

Man kan måske godt lægge "projektet" fra sig men det ligger jo altid i lige i baghovedet.

hvad siger jeres Læge til jer når det nu ikke sker noget?

Han siger han ikke forstår hvorfor der ikke sker noget.. Er så blevet henvist til en gynækolog, hvor jeg tror de skal tjekke mig noget mere... Lægen snakkede i hvert fald om at de ville lave en scanning..

Men gynækologen har først tid i marts. Æv..

Ja om vi så bliver vidersendt til fertilitets klinik bagefter ved jeg ikke... Min kæreste er lidt nervøs for alt det der behandling. Men han gør det selvfølgelig gerne. Men er jo også svært når der er kommet egenbetaling.

Men nu må vi vente til marts og se hvad gynækologen siger.. Håber han kan komme med en eller anden løsning selvom jeg dog ikke tror det.

Hvad siger jeres læge?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.