2 års status igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

232 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. september 2008

Mimic

Jessica ved fødsel: Længde: 52 cm vægt: 3550 gram 2. års undersøgelsen: længde: 83 cm vægt 12,5: kg så hun er også ved at være en stor pige(L) ellers har jeg en glad og dejlig pige der snakker fint og kan det hun skal,(L) eneste minus er at hun har fået konstateret en mislyd ved hjertet, som vi nu hurtigst muligt skal til videre undersøgelse med... øv øv... er så nervøs,:'( håber han hørte forkert men tror det ikke, da han havde tre forskellige til at lytte på hende og de kunne allesammen høre det:( derudover har hun voldsom børneeksem som vi også skal videre med, da det kan være noget allergi, evt overfor fødevarer, der udløser det...(?) (H) fra linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

rlyn

Kommer også lige med Tristans status:

Fødsel:
4400 gr - 57 cm

1 år:
14 kg - 77 cm

2 år:
16,5 kg - 92 cm.

Nøj, det går stærkt pt :) Ens lille pus, der for ikke så længe siden var dybt afhængig af én, er nu en selvstændig knægt med krudt i røven (L) Det gå nogle gange lidt for stærkt. man skal godtnok nyde nuet for at få det hele med.

Inden vi kom op til lægen, havde vi snakket om, at lægen hedder Hasse og Tristan skulle sige "Hej hasse". Pt er én af Tristans yndlingssætninger "you´re a stinker". Det er noget Nanny har lært ham, som på dansk vil svare til at sige "du er en bandit". Da vi så kom ind til lægen, sagde jeg til Tristan "Hvad var det du skulle sige til lægen?" Og Tristan svarede "you´re a stinker lægen" - og gik hen for at lege med legetøjet.

Ehh, det var så ikke, hvad vi havde øvet :$:$:$
Hasse tog det heldigvis fint og vidste også, hvad det betyder. Der var da ellers seriøs grobund for en pinlig tur til lægen :$

Linda: uha, det lyder da ikke spændende med hjertelyden :( Jeg håber virkelig for jer, at det ikke er noget alvorligt. Jeg krydser alt, hvad jeg kan krydse.
Melder du tilbage når I har været til undersøgelse?

Knus
Rikke (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.