Køber babysam autostole tilbage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Mira0911

Ved ikke hvordan jeg ellers lige skulle finde på en overskrift... 

Kæresten fortæller mig lige at svigermor gerne vil give Julie en helt ny autostol. Da den vi har nu er det mest bøvlede vi nogensinde har haft... 

Møg svær at justere på osv... 

Så er spørgsmålet - Den nuværende vi har, er det en Babysam kan købe tilbage eller hvordan er det? Den er købt der nemlig... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Kæresten fortæller mig lige at svigermor gerne vil give Julie en helt ny autostol. Da den vi har nu er det mest bøvlede vi nogensinde har haft... 

Så er spørgsmålet - Den nuværende vi har, er det en Babysam kan købe tilbage eller hvordan er det? Den er købt der nemlig... 

hvor gammel er den?

jeg tror ikke de køber den tilbage... men du kan sælge den videre

Anmeld

27. januar 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor gammel er den?

jeg tror ikke de køber den tilbage... men du kan sælge den videre

Den er knap 1 år gammel... 

Det eneste der er galt med den er, selerne driller som en i pokker... Så er den nok ikke lige så meget værd at sælge - Tror du? 

Anmeld

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Den er knap 1 år gammel... 

Det eneste der er galt med den er, selerne driller som en i pokker... Så er den nok ikke lige så meget værd at sælge - Tror du? 

hmmm det aner jeg ikke.... men hvis ikke den kan sælges videre så tror jeg da ikke Babysam køber den....

men hvis det ikke er meningen selerne skal fungere som de gør, så har du da 2 års reklamationsret

Anmeld

27. januar 2011

pussepige

MoarJ skriver:

Jeg tænker lidt at hvis den er i stykker med selen skal den da sendes ind da garantien dækker..

Anmeld

27. januar 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

hmmm det aner jeg ikke.... men hvis ikke den kan sælges videre så tror jeg da ikke Babysam køber den....

men hvis det ikke er meningen selerne skal fungere som de gør, så har du da 2 års reklamationsret

Problemet er at Babysam har givet mig skylden for at jeg ikke har justeret stolen korrekt. 

Jeg fulgte punkt og prikke da selerne skulle en takt højere op, siden da har det været noget bøvl med den. Og de siger at der ikke kan gøres noget... 

Anmeld

27. januar 2011

Mira0911

pussepige skriver:

Jeg tænker lidt at hvis den er i stykker med selen skal den da sendes ind da garantien dækker..

Jeg må prøve igen... 

Anmeld

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

MoarJ skriver:

Problemet er at Babysam har givet mig skylden for at jeg ikke har justeret stolen korrekt. 

Jeg fulgte punkt og prikke da selerne skulle en takt højere op, siden da har det været noget bøvl med den. Og de siger at der ikke kan gøres noget... 

så er det man bliver temmelig påståelig og banker i bordet!

så må de give dig pengene retur! eller sende den ind....

Anmeld

27. januar 2011

pussepige

Ni-ko-li-ne skriver:

nemli

Anmeld

27. januar 2011

Mira0911

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg prøver igen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.