uge 36 og ikke hovedet ned?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Linemaria90

godaften piger

jeg er i dag 35+4, og lægen mener ikke at baby vender med hovedet ned. jeg er 2. gangsfødende, men jeg er sååå nervøs for at han ikke når at vende sig.

lægen mener at han ligger i "tværstilling"

jeg har en tid hos JM her d. 3 februar hvor jeg er 36+4.

jeg tænker bare så meget på om jeg så skal have kejsersnit, eller føde ham med numsen først, om der kan ske noget ved et evt. vendingsforsøg osv.. jeg er ved at blive skør...

er der nogle af jer der har prøvet at barnet ikke vendet med hovedet ned så sent i graviditeten, og hvad skete der. fortæl gerne om evt vendingsforsøg eller sædefødsel.

Kram, og tak på forhånd. Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Linemaria90

slet ingen

Anmeld

27. januar 2011

Sabina92

Linemaria90 skriver:

godaften piger

jeg er i dag 35+4, og lægen mener ikke at baby vender med hovedet ned. jeg er 2. gangsfødende, men jeg er sååå nervøs for at han ikke når at vende sig.

jeg tænker bare så meget på om jeg så skal have kejsersnit, eller føde ham med numsen først, om der kan ske noget ved et evt. vendingsforsøg osv.. jeg er ved at blive skør...

er der nogle af jer der har prøvet at barnet ikke vendet med hovedet ned så sent i graviditeten, og hvad skete der. fortæl gerne om evt vendingsforsøg eller sædefødsel.

Når man er 2.gangs fødende ligger baby først med hovedet ned ad når fødslen er tæt på  det sagde lægen til mig

Anmeld

27. januar 2011

Linemaria90

men det er jo også tæt på

Anmeld

28. januar 2011

lisesp83

Linemaria90 skriver:

slet ingen

Hej søde.

Han kan stadig nå at vende sig. Har de scannet dig, for at tjekke?

Men altså, hvis det blir kejsersnit, så har jeg prøvet det. Og du kan bare skrive hvis du får brug for det.

Men opper lige din tråd, i håb om flere svar..

Anmeld