2 Huskatte søger nyt hjem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. januar 2011

Millah

BBK skriver:

Vi har en hankat og hunkat begge Neutraliseret som søger nyt hjem.
Begge katte er øremærket, og skulle have været genvaccineret her i Januar, men havde ikke pengene til det.
Hunkatten er 3 farvet, og hankatten gråstribet med hvidt.
Kattene er renlige, elsker at være udendørs men har været inde i 1½ år pga klager fra Naboer.
Vi bor i Nordborg.

Betina

Hvor er de lækre

Men må ikke for min mand, er slev lige kommet af med min super dejlige hankat Bolt som var en blanding af sermiser (staves) og en huskat, krid hvid, men 2 små grå pletter på hoved og hans venstre øje var helt grønt hvor imod det højre var krystal blåt

Ham måtte jeg af med fordi min mand og ham ikke kunne samme, Bolt gjorde alt hvad han kunne for er genere min mand og min mand kunne bare ikke lide ham

Kort sagt kunne Bolt ikke lide andre end mig, han kom når jeg kaldte på ham, og da jeg en dag skvattede i lejligheden og ikke kunne komme op pga min ryg og vi måtte ringe efter en ambulane (har meget meget dårlig ryg efter en ulykke i 2008) der lå han på maven af mig og hvæsede af rederne og da den ene kom for tæt på så fløj han lige i hovede på den ene reder  Psyko-kat

Meeen ville meget gerne have taget dem hvis jeg måtte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

mth1987

Ej hvor ville jeg gerne ha dem men må ikk for kæresten

Anmeld

28. januar 2011

PernilleB

hvorfor bor i så langt væk...??!!. min kæreste blev lidt forelsket i dem nu...

Anmeld

28. januar 2011

ønskebørn74

BBK skriver:

Vi har en hankat og hunkat begge Neutraliseret som søger nyt hjem.
Begge katte er øremærket, og skulle have været genvaccineret her i Januar, men havde ikke pengene til det.
Hunkatten er 3 farvet, og hankatten gråstribet med hvidt.
Kattene er renlige, elsker at være udendørs men har været inde i 1½ år pga klager fra Naboer.
Vi bor i Nordborg.

Betina

Jeg har lige sendt et link til min søster... Hun har lige mistet en af sine katte... Hun bor tæt på dig i Bov ved Padborg...

Knus Lene

Anmeld

28. januar 2011

Plysbjørnen

ønskebarn74 skriver:

Jeg har lige sendt et link til min søster... Hun har lige mistet en af sine katte... Hun bor tæt på dig i Bov ved Padborg...

Knus Lene

Tak.

Anmeld

28. januar 2011

Plysbjørnen

PernilleB skriver:

hvorfor bor i så langt væk...??!!. min kæreste blev lidt forelsket i dem nu...

Tja. fordi vi begge er født hernede, det er da bare en lille "smuttur" på 4-5 timer

Anmeld

29. januar 2011

PernilleB

BBK skriver:

Tja. fordi vi begge er født hernede, det er da bare en lille "smuttur" på 4-5 timer

det er trisseme langt... specielt når man har en datter på 8 mrd... men skulle i pludselig herop a så sig lige til...

Anmeld

9. februar 2011

Plysbjørnen

Op Op. Vi mangler stadig et nyt hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.