øget appetit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.283 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

LenaJohansen

Er der andre end jeg som har en SINDSYGT øget appetit efter i er begyndt at amme.. Ved godt at det er fordi at meget af næringen ryger i mælken, meeeeeen alligevel..

Og det er helt vildt som jeg er lækker sulten HELE tiden.. Har aldrig oplevet noget lignende. 

Er jeg den eneste der er blevet til en sukkergris efter jeg er begyndt at amme?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

LenaJohansen

er jeg virkelig den eneste

Anmeld

28. januar 2011

Bryndis

LenaJohansen skriver:

er jeg virkelig den eneste

Absolut ikke. Jeg kan blive ved med at spise hele dagen og jeg sulter efter søde sager heeeeeele tiden.

Håber snart det går over så jeg ikke ender med at tage for meget på hehe

Anmeld

28. januar 2011

LenaJohansen

Bryndis skriver:

Absolut ikke. Jeg kan blive ved med at spise hele dagen og jeg sulter efter søde sager heeeeeele tiden.

Håber snart det går over så jeg ikke ender med at tage for meget på hehe

jeg har det præcis på samme måde for vægten sku helst ikk stige... Har jo hørt man taber sig af at amme

Anmeld

28. januar 2011

Bryndis

LenaJohansen skriver:

jeg har det præcis på samme måde for vægten sku helst ikk stige... Har jo hørt man taber sig af at amme

Ja det har jeg også. Lidt mærkeligt at man så har sådan en kæmpe appetit og så taber sig Min vægt bliver ihvert fald ved med at falde lige så stille

Anmeld

28. januar 2011

LenaJohansen

Bryndis skriver:

Ja det har jeg også. Lidt mærkeligt at man så har sådan en kæmpe appetit og så taber sig Min vægt bliver ihvert fald ved med at falde lige så stille

jeg har "heldigvis" ingen vægt pt... For er blevet ret glad for alt hvad der er chokolade i 

Anmeld

28. januar 2011

monzemussen

Da jeg ammede, var jeg også sulten kostant, der kunne nemt gå en hel pakke rugbrød ned på en dag, med spegepølse og en masse remoulade, så du er absolut ikke den eneste

Anmeld

28. januar 2011

Bryndis

LenaJohansen skriver:

jeg har "heldigvis" ingen vægt pt... For er blevet ret glad for alt hvad der er chokolade i 

Hehe puha det er jeg godt nok også. Men tør ikke rigtig spise for meget at det. Er lidt bange for at lillemanden får ondt i maven af det.

Anmeld

28. januar 2011

LenaJohansen

Bryndis skriver:

Hehe puha det er jeg godt nok også. Men tør ikke rigtig spise for meget at det. Er lidt bange for at lillemanden får ondt i maven af det.

jeg kan hermed konstatere at der ikk sker det fjerneste ved at være ekstrem go til at spise chokolade

Anmeld

28. januar 2011

Bryndis

LenaJohansen skriver:

jeg kan hermed konstatere at der ikk sker det fjerneste ved at være ekstrem go til at spise chokolade

Dejligt. hehe. Så kan jeg komme til at nyde chokolade igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.