Gravid og syg?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.376 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger.

Jah, der kommer lige hurtigt en tråd igen  For som et lille skår i glæden, så fik jeg i dag at vide, at jeg har influenza og blærebetændelse!
Og som om det ikke er nok, må jeg ikke få den antibiotika min læge ville give mig fordi jeg er gravid.

Har i andre oplevet at få blærebetændelse under graviditet?
For mig er det meget underligt, da jeg har haft blærebetændelse mange gange før, og intet kan mærke denne gang. Men det påstår min læge er normalt, når man er gravid

Mystisk mystisk.

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Hej piger.

Jah, der kommer lige hurtigt en tråd igen  For som et lille skår i glæden, så fik jeg i dag at vide, at jeg har influenza og blærebetændelse!
Og som om det ikke er nok, må jeg ikke få den antibiotika min læge ville give mig fordi jeg er gravid.

For mig er det meget underligt, da jeg har haft blærebetændelse mange gange før, og intet kan mærke denne gang. Men det påstår min læge er normalt, når man er gravid

Mystisk mystisk.

Kram

Da jeg ventede min datter, fik jeg blærebetændelse uden at selv ligge mærke til det... Jeg fik penicilin... Vil lægen ikke give dig det?

Anmeld

27. januar 2011

Ka+Ma=Be

MoarJ skriver:

Da jeg ventede min datter, fik jeg blærebetændelse uden at selv ligge mærke til det... Jeg fik penicilin... Vil lægen ikke give dig det?

Hun tjekkede lige i sin medicinbog, men ingen af de præparater hun ville foreslog, kan gives til gravide. Så nu skal hun have nogle flere urinprøver og se om det udvikler sig, og så må jeg få noget stærkere antibiotika hvis det gør.

Anmeld

27. januar 2011

Termitbanan

Ja, det er noget mærkeligt noget, at man ikke kan mærke symptomerne for blærebetændelse... Uheldigt, for det kan jo godt være slemt, hvis ikke det blir opdaget. Når nu du ikke får noget medicin, så bare sørg for at drikke MASSER af vand.. Jeg har før "skyllet" en blærebetændelse væk (altså, drik et par liter om dagen i hvert fald)

Anmeld

28. januar 2011

Carina1977

Katte87 skriver:

Hej piger.

Mystisk mystisk.

Kram

Pondocillin må man godt få, når man er gravid. det er det jeg plejer at få, når jeg har blærebetændelse. Jeg ved godt de prøver på at undgå det bredspektrede pencilin pga. det jo også fjerner de gode bakterier, men forstår stadig ikke at du ikke er kommet i behandling med det.

God bedring i hvert fald

Anmeld

28. januar 2011

Ka+Ma=Be

Carina1977 skriver:

Pondocillin må man godt få, når man er gravid. det er det jeg plejer at få, når jeg har blærebetændelse. Jeg ved godt de prøver på at undgå det bredspektrede pencilin pga. det jo også fjerner de gode bakterier, men forstår stadig ikke at du ikke er kommet i behandling med det.

God bedring i hvert fald

Jah, men det var noget med, at blærebetændelsen ikke var så udviklet (bakterietallet var lavt), så hun ville helst give mig de milde præparater. Men hvis den udvikler sig får jeg nok noget som Pondocillin

Ved det ikke helt - håber bare snart hun finder ud af, hvad der skal ske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.