hej alle..
jaa karina har ik lige været så aktiv herinde siden jeg fik Felix i armene..
dog en lille opdatering skal i da var ha.
jeg synes jo det gik fint efter vi kom hjem fra hospitalet efter 5 dage derude, han sov god om natten og det var dejligt..men nu er det ændret lidt.. han spiser hele tiden, hele tiden laver ik andet end at amme... av mine bryster..
han har ik grædt så meget men det er han os bare begyndt på og det eneste der kan trøste ham er brystet..
igår valgte vi så at besøge mine forældre da min søster er hjemme på besøg med hendes børn fra spanien, så er der godt gang i huset.. og det gik bare slet ik godt.. puha det var nok lidt for meget på engang for ham.. for det endte med at han græd hele tiden, ville ik sove kun ligge ved bryst.. kl 23 faldt ham om kuld herhjemme.. og dagen idag har helle rik været så god.
puuhaa.. elsker vores søn, men fuck det hårdt når han grøder og vi ik kan trøste ham.. har selv taget et par tude tureog tanken om at på mandag slutter lasses barsel er helle rik så sjov.. men jeg klare det nok..
man skal vel oz lige vænne sig til det at være mor og det med at ha en lille en.. i gode og dårlige tider.. hehe..
man bliver bare lidt frus....
men ellers har vi det godt.. hanhar taget 350 gram på siden vi kom hjem, så mad mangler han ik og vokset 1½ cm... og igår bliver han 14 dage.. tiden flyver afsted, føler vi lige er kommet hjem-..og ville gerne en masse ting men når jo bare intet ..ehe
Anmeld