Mødregruppen på besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

JVC

Hej,

Jeg skal have mødregruppen på besøg for første gang på mandag. Når vi har været hos de andre i gruppen har vi "bare" fået rugbrøder med pålæg. Jeg synes det er lidt kedeligt og vil gerne "servere" noget andet.

Har i et godt forslag til noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Nadia&Daniel

JVC skriver:

Hej,

Jeg skal have mødregruppen på besøg for første gang på mandag. Når vi har været hos de andre i gruppen har vi "bare" fået rugbrøder med pålæg. Jeg synes det er lidt kedeligt og vil gerne "servere" noget andet.

Hvad tid mødes I??? Vi mødes kl. 11 - og vi plejer at spise morgenmad samme - såsom brunch eller "bare" alm. morgenmad..

Anmeld

27. januar 2011

tinasmor

JVC skriver:

Hej,

I længden er det faktisk fint nok, at det ikke er det helt store synes jeg. Hvis en ligger standarden med "brunch" så vil man jo ikke stå tilbage med mindre, når man selv nyder det. Men synes hurtigt det blev dyrt med alt det der skulle købes, besværligt at handle osv. Hvis jeg var dig ville jeg måske istedet så bare enten bage nogle boller (eller købe og opvarme) og så med lidt god marmelade og ost.

Anmeld

27. januar 2011

Frøken J.

JVC skriver:

Hej,

Hvad med lækre pitabrød med forskelligt fyld?

Anmeld

27. januar 2011

Hvad med nogle lækre grønstager og noget hummus og guacamole til at dyppe i!? Og så et lækkert frugt fad.. Det er gerne et hit i min MG!!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. januar 2011

frk Jensen

Pølsehorn, tærte, frikadeller med kartoffelsalat..

Hmm.. vi fik ret ofte boller med forskelligt pålæg i min MG..

Anmeld

27. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

vi plejer at mødes til frokost, så sidst lavede jeg kødsovs med pasta og forrige gang lasagne... det kan de fleste lide og ungerne kan nu spise med

Anmeld

27. januar 2011

LinLin

Vi får brød/boller med pålæg - det er helt fint, synes jeg! (vi har jo også andet at lave ) Sidste gang havde jeg dog bagt muffins også fordi jeg skal prøve nogle forskellige af til når vi skal holde dåb - så skulle lige bruge nogle meninger

Vi mødes i øvrigt kl 10

Anmeld

27. januar 2011

JacobsMoar

Vi mødes kl 10, den vi er hos sørger for pålæg, te og kaffe. Den vi var hos sidst har brød med.. I vores brugs-bager har de altid et franskbrød og et rugbrød for 40 kr. Med mindre vi har været vildt overskudsagtige og har bagt selv.. (det sker dog ikke ret tit )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.