twinboys skriver:
Så er det af med bleen... Og aftal med hende at hun bare har den på når hun sover...
Normalt sætter man børn på potten / toilettet hver 2.- 3time ellers vender du hende til at tisse ofte og det er jo skørt...
Og så skal hun lige prøve at tisse inden man kører for at lave et ærinde og kan hun ikke ja så findes der toiletter alle steder...
Pøj pøj med det...
Skriv endelig hvis du har nogle spørgsmål... Jeg har nu gjort 15 børn + mine egne 2 renlige...:)
Majbritt(H)
Jamen hun er jo så lille 8D
Ej jeg synes det er meget possitivt, det er dejligt at se hun udvikler sig til et barn(L)
Jeg sidder hende på hver 2. -3. time, men hvis hun selv løber derud, som hun gør når hun vil tisse - og hun har tisset hver gang - så det vel ok?
Ja hjemme er det ikke noget problem, men.... gud havde slet ikke overvejet hvad jeg havde tænkt når vi skal ned og handle eller ud at køre... Hmm, vi må jo ta en dag ad gangen og se hvor dygtig hun er til at huske det.
Men siger man ikke enten eller - altså at det er enten af eller på, for ellers kan hun ikke huske om den er på eller ej?
Og hvad siger jeg i vuggestuen imorgen, det er jo kun en halv dag det er gået godt herhjemme...
Ja du sagde selv jeg bare skulle spørge;) Og jeg er fuld af spørgsmål, for har slet ikke sat mig ind i situationen, da jeg troede vi først skulle begynde om et halvt års tid(?)
Anmeld