Allerede en update på: Lærke er forbrændt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Hvem?

Hvor dejligt at hun ser så glad ud - bare hun er smertedækket, for det er frygtelig smertefuldt at være forbrændt, jeg fik en 3. grads på hele hånden og der sagde de at jeg under ingen omstændigheder ville undgå en operation, men det er 2 år siden og det ser SÅ fint ud, og ingen operation og det kan jeg takke min læge for at han var så dygtig da han fjernede huden, så der er stadig håb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Koen.

SanneBoe skriver:

Hvor dejligt at hun ser så glad ud - bare hun er smertedækket, for det er frygtelig smertefuldt at være forbrændt, jeg fik en 3. grads på hele hånden og der sagde de at jeg under ingen omstændigheder ville undgå en operation, men det er 2 år siden og det ser SÅ fint ud, og ingen operation og det kan jeg takke min læge for at han var så dygtig da han fjernede huden, så der er stadig håb

Hvor dejligt at høre Jamen det sjove/fantastisk er at hun intet smertestillende får, hun har ingen tegn på smerter

Anmeld

27. januar 2011

Lolli

Så godt din anden tråd, men fik aldrig skrevet. Kan forestille mig for forfærdet du må ha' været i situationen. Puh, jeg føler med dig.

Vi må håbe tiden viser at det ser fint ud og hun ikke behøver operation. Kæmpe !

Anmeld

27. januar 2011

Caroline86

hun er så sej!

Og ved du hvad, smukke... selv hvis det bliver nødvendigt med en operation er de bare så skide hamrende dygtige og Lærke er jo vildt tapper, så hun skal nok klare det i stiv arm - hvis det er nødvendigt!!!

Jeg synes du skal give dig selv lov til at håbe stadig! ingen grund til at tage sorgerne på forskud. Uanset hvor meget du forbereder dig kan du alligevel ikke blive forberedt

Jeg håber på det bedste og synes det er et godt tegn at hun så gerne vil bruge den!

kram

Anmeld

27. januar 2011

Hvem?

lillespurv20 skriver:

Hvor dejligt at høre Jamen det sjove/fantastisk er at hun intet smertestillende får, hun har ingen tegn på smerter

Hold da kæft, hun er sej så!

Uh, held og lykke med det og lav li en update når i har været inde ved plastik-doktoren

Anmeld

27. januar 2011

Mettemus

Åh, jeg havde slet ikke set den første tråd!

Stakkels lille mus! Godt hun er en sej lille pige. Håber hun kommer sig uden men.

Knus til dig

Anmeld

28. januar 2011

ekzunz

Puh ha - sikke da en omgang. Hvor er det godt at høre at hun tager det så flot. Jeg håber i kan slippe for operationen. Hvor lang tid går der før i ved om hun skal opereres eller ej??

Da jeg var knap 2 år blev jeg skoldet med varm kaffe på begge arme. Dengang blev jeg lagt i en seng og begge mine arme blev bundet til sengen - så jeg ikke kunne pille i det. Godt at de er blevet klogere siden dengang

Anmeld

28. januar 2011

Chamomile

Stakkels lille pus- jeg håber at hun kommer sig uden problemer. 

Anmeld

28. januar 2011

Ox.

Åha det må være hårdt, men du skal nok komme igennem det!!!

Stort  herfra!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.