Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
DET ER FØRST TIL MØLLE! Alt sammen er næsten aldrig brugt. Barnevogns rand Pris: 100 kr Blæksprutte Pris: 120 kr Hest med ridder Pris: 100 kr Dukkelise Pris: 100 kr Elefant Pris: 100 kr 2 x Mini elefant Pris pr stk: 50 kr Mini løve Pris: 50 kr PRISERNE ER EKSL. PORTO!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JustinsMor skriver: DET ER FØRST TIL MØLLE! Alt sammen er næsten aldrig brugt.Barnevogns rand Pris: 100 krBlæksprutte Pris: 120 krHest med ridder Pris: 100 krDukkelise Pris: 100 kr Elefant: Pris: 100 kr2 x Mini elefant Pris pr stk: 50 krMini løve Pris: 50 krPRISERNE ER EKSL. PORTO!
DET ER FØRST TIL MØLLE! Alt sammen er næsten aldrig brugt.Barnevogns rand Pris: 100 krBlæksprutte Pris: 120 krHest med ridder Pris: 100 krDukkelise Pris: 100 kr Elefant: Pris: 100 kr2 x Mini elefant Pris pr stk: 50 krMini løve Pris: 50 krPRISERNE ER EKSL. PORTO!
jeg vil gerne købe elefanten og blæksprutten, eller hvad er det?
Sabina92 skriver: jeg vil gerne købe elefanten og blæksprutten, eller hvad er det?
Er det billede 4 og 6 du mener? - For det er blæksprutten og elefanten.
altså billed 2,3 og 4 (: er lige lidt forvirret
Altså, billede 2,3 og 4 er på min computer "Mini løven, Hest med ridder og Blæksprutten"?
Hehe
Hov kom til at hoppe et billed over : 2-3-4-6
Sabina92 skriver: Hov kom til at hoppe et billed over : 2-3-4-6
Så du vil gerne købe Mini løven, Hest med ridder, Blæksprutten og Elefanten?
JustinsMor skriver: Så du vil gerne købe Mini løven, Hest med ridder, Blæksprutten og Elefanten?
Ja det passer vidst meget godt (:
Sabina92 skriver: Ja det passer vidst meget godt (:
Super, jeg sender dig lige en PB når jeg har fundet ud af porto og lavet en god pris til dig!
JustinsMor skriver: Super, jeg sender dig lige en PB når jeg har fundet ud af porto og lavet en god pris til dig!
Tak for det (: min indbakke virker ikke, men regner med den er oppe og køre igen senere, henrik skal lige hjælpe mig med den.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128