æl-teste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. september 2008

maibritt87

hej :)

mig og kæresten prøver at lave en baby (L) og er gået i gang på 8. måned. Har ureglmæssig menstruation og ville så prøve med ægløsningstests. Min menstruation stoppede så i går, ville prøve at tage en test. Og der var 2 streger på og i dag var stregerne endnu tydligere. Så kan det passe at jeg har ægløsning nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2008

Becks

maibritt87 skriver:

mig og kæresten prøver at lave en baby (L) og er gået i gang på 8. måned. Har ureglmæssig menstruation og ville så prøve med ægløsningstests. Min menstruation stoppede så i går, ville prøve at tage en test. Og der var 2 streger på og i dag var stregerne endnu tydligere. Så kan det passe at jeg har ægløsning nu?

Hej velkommen til...

Jeg kan ikke rigtig hjælpe dig tror je, normalt har man ægløsning på 14-16 cyklus dag, men det kan vel være forskelligt fra person til person tror jeg (?)

Ville blot ønske dig velkommen til, det er en super side med en masse skønne tøser (L)

Knus Beck(H)

Anmeld

21. september 2008

maibritt87

mange tak :)

synes også at det er et underligt tidspunkt hehe. men vil prøve at teste hver dag i et lille stykke tid eller indtil testene ændre sig.. :)

Anmeld

21. september 2008

Becks

maibritt87 skriver:

mange tak :)

synes også at det er et underligt tidspunkt hehe. men vil prøve at teste hver dag i et lille stykke tid eller indtil testene ændre sig.. :)

God idé ;)

Og held og lykke med projekt baby (L)

Knus Beck(H)

Anmeld

21. september 2008

maibritt87

mange tak :) Er godt nok også ved at blive lettere utålmodig hehe..

Anmeld

21. september 2008

Becks

maibritt87 skriver:

mange tak :) Er godt nok også ved at blive lettere utålmodig hehe..

Kan jeg godt forstå...
(L)

Anmeld

21. september 2008

maibritt87

22. september 2008

maibritt87

ny spørgsmål :)

Hvor længe burde man kunne teste positiv på graviditetsteste?

Anmeld

28. september 2008

Morsnarttil2?

maibritt87 skriver:

Hej Maibritt

Jeg ville forsætte med at teste de næste par dage. Og når begge streger er LIGE tydlige er det æl-tidspunkt. Og så er det bare på manden. ;)

Pøj pøj..

Vi har dog bestemt at vi denne måned prøver at være sammen hver 2. 3. dage. (Hvis vi har lyst så klart..) SÅ må vi se om det bærer frugt.
(Det er kun 3. cyklus vi prøver..)

Men alt held og lykke til jer.!

Anmeld

28. september 2008

maibritt87

test stregen blev tydligere end kontrolstregen og så dagen efter var test stregen meget utydlig. Så tror da at jeg har haft ægløsning. Nu må vi så se om det bære frugt (L) eller om vi på den igen næste måned (H)

Og mange tak ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.