jeg er SÅ skruk!!! (skidt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Mor Christa

ihhh... det er forfærdeligt!!! har næsten lige født min dejlige dreng (næsten 2 mdr siden), og jeg er VIRKELIG begyndt at blive skruk!! aarrgghh.. vil SÅ gerne være gravid igen og ha' en ny lille bebs og gøre lille victor til storebror, me n det holder ikke rigtigt. for det første tvivler jeg meget på at min kæreste vil ha' en ny en lige nu, og for det andet skal jeg jo læse videre til sommer, og det er jo ret vigtigt at jeg får taget min uddannelse færdig. SUUK Det er bare så forfærdeligt at være så skruk. Især når det kun er 2 måneder siden jeg fødte bøllen ;P
Ja, ville egentlig ikke rigtig noget med det.. bare lige ud med min skruk-hed

Er der andre der har været skruk så tidligt efter en fødsel, eller er det bare mig den er heelt gal med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

TbCp

MissChrista skriver:

ihhh... det er forfærdeligt!!! har næsten lige født min dejlige dreng (næsten 2 mdr siden), og jeg er VIRKELIG begyndt at blive skruk!! aarrgghh.. vil SÅ gerne være gravid igen og ha' en ny lille bebs og gøre lille victor til storebror, me n det holder ikke rigtigt. for det første tvivler jeg meget på at min kæreste vil ha' en ny en lige nu, og for det andet skal jeg jo læse videre til sommer, og det er jo ret vigtigt at jeg får taget min uddannelse færdig. SUUK Det er bare så forfærdeligt at være så skruk. Især når det kun er 2 måneder siden jeg fødte bøllen ;P
Ja, ville egentlig ikke rigtig noget med det.. bare lige ud med min skruk-hed

Er der andre der har været skruk så tidligt efter en fødsel, eller er det bare mig den er heelt gal med??

Jeps det var jeg også!

Men det gik heldigvis over igen

Anmeld

27. januar 2011

Muffinmus

årgh, det er vist ret normalt:-)

Første gang blev jeg skruk efter kun 6 uger og anden gang efter 1,5 TIME da min datter var født:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.