første mens efter fødslen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

492 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Anonym trådstarter

Hej alle...
jeg ville lige høre om det er meget normalt at min første mens efter fødslen er meget voldomt!!... Det minder meget om i slutningen af den blødning jeg havde efter jeg havde født....

Bliver lidt bekymret om der er noget galt deroppe...  Har været til 8 ugers undersøgelse, og der så det fint nok ud.....

Håber der er nogle som kan hjælpe :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

B&J

inden jeg fødte blødte jeg næsten ingen ting... og lige som dig den første gang jeg skulle have min mens, var jeg næsten i chok over så meget jeg blødte.... og anden gang mindre og 3 gang lige som jeg plejer

men self. hvis du er nervøs så kontakt lægen

Anmeld

27. januar 2011

titte

Jeg have barsels flåd i 1,5 måned og da det endelig sluttede gik der en uge og jeg fik alm. mens. og den var også mere kraftig end før fødsel. efterfølgende var det hele normalt igen. Tænker at når den første mens kommer hurtigt efter barselsflåd at det så er noget mere kraftigt da kroppen stadig skal igang igen efter alle de måneder uden.

Håber det kan hjælpe lidt >:<

Anmeld

27. januar 2011

Tulle28

Jeg har lige fået min for første gang, og jeg var godt nok også overrasket over, hvor voldsom den var! Og den varede oi næsten en uge. Så om det er normalt ved jeg ikke, men sådan var det også med mig.

Anmeld

27. januar 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

inden jeg fødte blødte jeg næsten ingen ting... og lige som dig den første gang jeg skulle have min mens, var jeg næsten i chok over så meget jeg blødte.... og anden gang mindre og 3 gang lige som jeg plejer

men self. hvis du er nervøs så kontakt lægen

Blev bare overrasket over det var så meget... Havde jeg slet ikke regnet med :-(

Anmeld

27. januar 2011

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Jeg har lige fået min for første gang, og jeg var godt nok også overrasket over, hvor voldsom den var! Og den varede oi næsten en uge. Så om det er normalt ved jeg ikke, men sådan var det også med mig.

Ja det var jeg ikke foreberedt på.. Men rart at vide det ikke kun er mig... Men tænker også hvis jeg bløder denne mængde hele tiden i fremtidige mens så skal jeg på ppiller, ellers havde jeg ikke tænkt mig og skulle på ppiller....

Men rart at vide det ikke kun er mig :-)

Anmeld

27. januar 2011

Anonym trådstarter

titte skriver:

Jeg have barsels flåd i 1,5 måned og da det endelig sluttede gik der en uge og jeg fik alm. mens. og den var også mere kraftig end før fødsel. efterfølgende var det hele normalt igen. Tænker at når den første mens kommer hurtigt efter barselsflåd at det så er noget mere kraftigt da kroppen stadig skal igang igen efter alle de måneder uden.

Håber det kan hjælpe lidt >:<

tror mit fødsel blødning stoppede for en lille måed siden, så det er jo ikke så lang tid siden....

Anmeld

27. januar 2011

B&J

Anonym skriver:

Blev bare overrasket over det var så meget... Havde jeg slet ikke regnet med :-(

det havde jeg heller ikke jeg blev også lidt bange også ringede jeg til min mor og hun sagde ved nogle er det helt alm. fordi jeg har da aldrig aldrig blødt så meget så jeg gik da helt i chok selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.