Arp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

SussieThyssen skriver:

Det var ski pokkers...googlede det lige.
Jamen dog..der er gamle Sussie jo bagud..undskyld
Selv da min Nickolai var lille, og det er jo ikke så længe siden heller, fik man altid at vide af sundhedsplejerskerne og lægerne, at arp var en svampeinfektion..ret uskadelig, men dog en lille svamp.
Nå..der kan man bare se.
Jeg jeg slubrer lige mine ord baglæns ind igen
Men bortset fra det..så virker det altså med olice, creme og en tættekam LOL
Tak for rettelsen...man skal lære noget nyt hver dag og forældet viden dur ikke til andet end at pakke fisk ind i, hvis det står på papir.

hi hi.... det skulle dog ikke undre mig om der nemt kunne gå svampeinfektion i det, hvis det var til stede...

ak ja, man må lære noget nyt hver dag :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det der hjalp hjemme hos os var babyolie i håret (gnedet godt ind i hårbunden) og så sovet med det hele natten. Når det vasket ud dagen efter så husk shampo i det tørre hår og så efterfølgende gøre det vådt ellers kan det godt være svært at få ud. Så en tættekam til, at redde det med

Anmeld

27. januar 2011

Gaia

Køb en tandbørste og brug den til at fjerne arpen. det råd fik vi på barselsgangen.

følgende blev sagt: Vask barnet, kom lidt olie i hovedbunden og brug tandbørsten til at fjerne arp. Trykket fra tandbørsten skal være let. Det skal være en blød tandbørste.

Vi fik de der tandbørsten man kan købe på apoteket til billige penge.

Vi gjorde det hver aften i en periode, hvor vi dog ik havde hende i bad hver dag, men gjorde hovedbunden våd med en klud. Vores datter har kun haft meget lidt arp. og tandbørsten er helt vild effektiv!

Anmeld

27. januar 2011

Clisolka

Vi kæmper også med det herhjemme

Anmeld

27. januar 2011

Anneiris

Jeg smurte min datters hovedebund ind i olie inden hun kom i seng, og kæmmede hende næste morgen, så kom hun i bad, og vi vaskede hende med en shampoo fra Matas (SUPER GOD) og så har vi ikke set synet af Arp siden

Anmeld

27. januar 2011

Bryndis

Tak for alle svarene
Jeg må lige prøve noget af det når lillemand lige skal i bad senere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.