Jeg har fået et aks og 2 pks.
Den første gik rigtig stærkt,jeg havde været syg og haft meget meget ondt i lang tid, efter en nat helt uden vøvn,hvor jeg bare stod under en varm bruser sendte min jm mig til kontrol på fg, hvor jeg blev sendt hjem fra med beskede om at fandt de noget i mine blodprøver ville de kontakte mig.
Efter en nat uden søvn ringede telefonen jeg fik en halv time til at stille på fødegangen, da de havde haft morgen konferrence og de var ikke tilfreds med hjerte og aktivitetskurven.
Jeg fik så kørt strimmel i 2 timer hvor jeg skulle drikke isvand,danse med maven osv. og fik så en pause på 2 timer. (de havde sagt en time, men jeg tog en smut hjem
)
Så da jeg kom igen blev der kørt strimmel igen, ½ time efter havde de hevet en lille pige ud af mig,som tog 9 min om at få fuld point, da hun var død ved fødslen.
De to andre gange fik jeg det fordi jeg gik med konstante veer i henholdsvis 2 måneder og 3 måneder, hvor jeg også var indlagt så de kunne holde øje, da det gamle kejsersnit var ved at briste, og fordi jeg havde åbnet mig.
Men jeg ville også rigtig gerne ha oplevet en "rigtig" fødsel,men for mit vedkommende, er det slut nu der kommer ikke flere børn
Anmeld