Hvordan føles starten af bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Jose og emils mor

Hej Alle,

Jeg er i tvivl om jeg er begyndt at få bækkenløsning....

Lyder mærkeligt, men jeg er gravid med 3. barn og har ikke prøvet disse smerter før. Jeg har sindsygt ondt ved skambenet og ud i siden af benet. Jeg er på arbejde pt. men har sat mig ned, da smerterne er ubeskrivelige når jeg rejser mig. Det er lige som om at mit skamben skal bære hele min vægt alene.

Er jeg pivet eller hvad mon det er?

Håber nogen kan hjælpe, syntes det er lidt overdrevet at ringe til lægen med det samme, hvis det bare er fordi lillemanden har lagt sig i spænd eller lign.

Håber der er nogen derude lige nu som kan hjælpe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

_-Kathrine-_

Jose og emils mor skriver:

Hej Alle,

Jeg er i tvivl om jeg er begyndt at få bækkenløsning....

Lyder mærkeligt, men jeg er gravid med 3. barn og har ikke prøvet disse smerter før. Jeg har sindsygt ondt ved skambenet og ud i siden af benet. Jeg er på arbejde pt. men har sat mig ned, da smerterne er ubeskrivelige når jeg rejser mig. Det er lige som om at mit skamben skal bære hele min vægt alene.

Er jeg pivet eller hvad mon det er?

Håber nogen kan hjælpe, syntes det er lidt overdrevet at ringe til lægen med det samme, hvis det bare er fordi lillemanden har lagt sig i spænd eller lign.

Håber der er nogen derude lige nu som kan hjælpe??

Hejsa

Jeg har bækkenløsning og mit startede ved skambenet med sådan en brændende smerte.

Nu har jeg jeg også smerterne bagtil som stråler ned i benene, og når jeg skal vende mig i sengen om natten vågner jeg fordi det gør så ondt...

Syns du skal ringe til lægen...!

Kathrine

Anmeld

27. januar 2011

Jose og emils mor

Hmm ok, jeg har godt nok haft vilde smerter i led og ned i benet et stykke tid - men har hele tiden troet at det "bare" var vægten fra barnet.

Men kan lægen da se om man har bækkenløsning, eller skyder de bare?

Vil bare ikke sygemeldes, hvis der ikke er grund til bekymring.

Iøvrigt tak for hurtigt svar

Anmeld

27. januar 2011

_-Kathrine-_

Jose og emils mor skriver:

Hmm ok, jeg har godt nok haft vilde smerter i led og ned i benet et stykke tid - men har hele tiden troet at det "bare" var vægten fra barnet.

Men kan lægen da se om man har bækkenløsning, eller skyder de bare?

Vil bare ikke sygemeldes, hvis der ikke er grund til bekymring.

Iøvrigt tak for hurtigt svar

Min læge lyttede til mine symptomer og mærkede og trykkede på mit bækken... tror det er svært for andre end en selv at vurdere hvor ondt man har og hvor man har ondt henne...! Jeg er blevet henvist til en fysioterapeut som giver mig nogle øvelser og løsner lidt op i mit bækken når jeg er der....

Anmeld

27. januar 2011

Jose og emils mor

Ok, jeg prøver at give lægen et kald. Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.