Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, efter jeg er blevet gravid er jeg blevet fuldstændig kuldret.. Især når det kommer til navne.. Mig og kæresten har snakket om nogle få drenge navne, men kan ikke rigtig blive enige.. Af drenge navne har vi tænkt på Adrian og David.
Vi har i forvejen Natalie (udtales på engelsk) og Emma.
Har i ikke nogle gode navne både til piger og drenge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chraz skriver: Ja, efter jeg er blevet gravid er jeg blevet fuldstændig kuldret.. Især når det kommer til navne.. Mig og kæresten har snakket om nogle få drenge navne, men kan ikke rigtig blive enige.. Af drenge navne har vi tænkt på Adrian og David. Vi har i forvejen Natalie (udtales på engelsk) og Emma. Har i ikke nogle gode navne både til piger og drenge?
frk Jensen skriver: Jeg har en Marcus Jeg er vild med Tristan. Af pigenavne er det Lucca og Kristine..
Jeg har en Marcus Jeg er vild med Tristan. Af pigenavne er det Lucca og Kristine..
Vi har i forvejen 2 nevøer der hedder Marcus så det er lidt udelukket Men kan også selv rigtig godt lige Tristan
Natalie hvordan udtaler du det på engelsk? Emma dejligt navn.
Af de drengenavne i snakker om kan jeg bedst lide David.
Jeg synes de her passer til dine to pigerNoahWilliamViktorTristan Anton
Stephanie/Steffanie NajaMathildeLouisaCecilie
Barnepigen skriver: Natalie hvordan udtaler du det på engelsk? Emma dejligt navn. Af de drengenavne i snakker om kan jeg bedst lide David. Jeg synes de her passer til dine to pigerNoahWilliamViktorTristan Anton Stephanie/Steffanie NajaMathildeLouisaCecilie
Det udtales Na-ta-lie
Årh de er bare nogen gode navne! Må hellere disu´kutere lidt med manden igen. Har ALTID elsket Noah.. Men det synes kæresten ikke om..Han er ret kræsen med navne
Lunae skriver: I skal da have en lille Camille Jeg er helt blank på drengenavne
I skal da have en lille Camille Jeg er helt blank på drengenavne
Camille er også rigtig godt
Chraz skriver: Camille er også rigtig godt
Disse navne synes jeg kunne være gode:
Pigenavne:
Emily, Luna, Jessica, Anna, Viola,
Drengenavne:
Joshua, Viktor, Sebastian, Rasmus, William, August,
Jeg har en Liv, en Benjamin og en Gabriel Kian... og jeg venter enten en Leah eller en Tristan..
Er oxo helt vild med pigenavnet Nova
/Mette 15+5
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128