Damn jeg er træt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

NoName

Gud altså hvor er jeg træt, det er næsten som at have en helt ny baby i huset igen.

Jeg ved godt jeg tidligere har skrevet hun blev flyttet ind på eget værelse, men det varede kun 2 dage, så blev jeg syg og det gjorde hun også, så kom hun tilbage i vuggen og har ligget der til i søndags hvor hun kom ind i sin egen seng.

Det er 4. nat hun sover der og jeg er ved at være så træt at  jeg ikke tror jeg kan tælle til 10 efterhånden. mindst en gang i timen er jeg inde for at putte og give sut. (lettere overdrevet) Hun sover, men ligger og pyldrer helt tosset fordi hun er trillet om på ryggen eller har tabt sutten eller noget helt 3..

Når jeg tænker over det så har det egentlig været sådan længe, men det mærkes jo bare ikke på samme måde når hun ligger lige ved siden af, som når man skal op og ud af sengen.

Er der noget jeg kan gøre for at hjælpe hende til en mere rolig søvn? Hvad med jeres børn? hvordan sover de?

Gaaaab fra NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

MTS

Oliver gør det samme. Og planen var enlig at han skal ind på sit eget værelse så snart jeg er blevet færdig med det. Men aner da heller ikke hvordan jeg skal kunne holde til det. Syns det er hårdt nok nu, selvom han ligger i tremmesengen ved siden af mig.

Men mon ikke det er meget almendeligt at de små gør det. Så jeg har ikke rigtigt nogle ideér til hvordan det kan blive bedre.

Men vi må håbe at det bliver bedre snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.