Riksen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

piadas

Er der egentlig nogen, der har hørt fra hende siden hun fødte d. 18. eller 19. eller hvornår var det, det var?  Hun var sidst online d. 17-1, så det er jo ved at være et stykke tid siden...jeg håber da alt er som det skal være...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

AnneBJ

Nej jeg har netop tænkt på hende i dag... og også på Kats.. Håber det bare er fordi de er travlt beskæftigede (på den fede måde) med deres små lækre tøser!!

Anmeld

26. januar 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Nej jeg har netop tænkt på hende i dag... og også på Kats.. Håber det bare er fordi de er travlt beskæftigede (på den fede måde) med deres små lækre tøser!!

Nå, ja og kats ja!  Jo, vi satser på, at de bare er travlt beskæftigede med deres små guldklumper!

Anmeld

26. januar 2011

blomst84

Måske elvers ved noget? men ja mon ikke de har lagt baby.dk lidt på stand-bye, og bare hygger med deres dejlige piger

Anmeld

26. januar 2011

Elvers

Jeg har tænkt det samme om, at Rikke nok har sat baby.dk på stand-by for en tid, for jeg ikke nogen fornemmelse af, at der skulle være noget galt 

Vi må jo bare vente i spænding på FB og billeder af de kære nyfødte, der er kommet de senere dage!

Anmeld

26. januar 2011

piadas

Jo, det har de nok! Det er også længe siden, vi har set noget til Iben (IAH), men de vender jo nok tilbage, når de får tid!

Anmeld

27. januar 2011

Riksen

Hej piger!!!

Alt er vel!

Vi har haft problemer med computeren, så jeg har ikke kunnet komme på nettet og opdatere, at jeg har født verdens dejligste datter! Derudover har vi haft problemer med at få amningen i gang, så overskuddet har ikke været til at finde en anden computer. Jeg håber ikke at jeg ikke står til for mange skideballer, når nu I har været bekymrede

Som skrevet er Karla kommet til verden. Det gjorde hun d.19. kl.12.22 efter at vandet gik om natten. Hun er helt perfekt, og fødslen gik rigtig godt.

Tusind tak for omtanken - det berørte mig meget at læse

En FB + billeder kommer snarest.

Stort kram fra mig

Anmeld

27. januar 2011

piadas

Riksen skriver:

Hej piger!!!

Alt er vel!

Vi har haft problemer med computeren, så jeg har ikke kunnet komme på nettet og opdatere, at jeg har født verdens dejligste datter! Derudover har vi haft problemer med at få amningen i gang, så overskuddet har ikke været til at finde en anden computer. Jeg håber ikke at jeg ikke står til for mange skideballer, når nu I har været bekymrede

Som skrevet er Karla kommet til verden. Det gjorde hun d.19. kl.12.22 efter at vandet gik om natten. Hun er helt perfekt, og fødslen gik rigtig godt.

Tusind tak for omtanken - det berørte mig meget at læse

En FB + billeder kommer snarest.

Stort kram fra mig

Hvor er det dejligt at høre!

Og selvfølgelig skal du også lige have et KÆMPE TILLYKKE med lille Karla! Uh, hende glæder jeg mig til at se billeder og læse FB om.

Jeg håber, det går bedre med amningen nu? Så gør det ikke så meget, at computeren ikke virker!

Anmeld

28. januar 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Alt er godt hos Kats også, har fået en sms fra hende her i dag

Anmeld

28. januar 2011

Kats

Alt er godt hos Kats også, har fået en sms fra hende her i dag

Hvor er du sød Sofia, tak.

Forsøger nu at indhente lidt af det forsømte.. det er jo ikke til at følge med når man har været fraværende "så længe"....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.