Hvilket stilling sover jeres de helt små i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan lægger i jeres de HELT små?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

942 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Hvem?

Jeg kom til at sidde og tænke idag i en utrolig nok stille stund jeg havde, mine tanker gik på at nu anbefaler sundhedsstyrelsen jo at de helt små skal lægge på ryggen og sove, men min lille dreng på 3 uger vender da bare hovedet til den side han syntes bedst om, hvor jeg jo så er bange for et ujævnt baghoved.

Jeg har en dreng på 12 mdr. der dengang han ikke selv kunne vænne sig, lå skiftevis på siderne og sov....

Hvordan sover jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Lullaby

Jeg vendte hende skiftesvis sådan så hovedet ikke blev skævt.

Anmeld

26. januar 2011

Noneother

Altså selvom de ligger på ryggen skal man jo stadig sørge for at de skifter hovedstilling ofte, ellers ender det jo nemt med et fladt baghoved.

Jeg prøvede i lang tid at ligge Justin til at sove på ryggen, men det viste sig så at han sov både længere og bedre hvis man lagde ham til at sove på siden, så det gjorde vi. -Dog altid under streng overvågning fra hans sindsyge hønemor!

Anmeld

26. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da mine var helt små sov de begge på ryggen og så vendte jeg deres hoved fra side til side. Luka havde dog en favoritside og jeg måtte kæmpe lidt for, at han ikke fik et skævt hoved. Idag er han 3 år og hans hoved ser fint ud

Man anbefaler, at de sover på ryggen for, at mindske risikoen for vuggedød

Anmeld

26. januar 2011

Hvem?

MoarHvidovre skriver:

Da mine var helt små sov de begge på ryggen og så vendte jeg deres hoved fra side til side. Luka havde dog en favoritside og jeg måtte kæmpe lidt for, at han ikke fik et skævt hoved. Idag er han 3 år og hans hoved ser fint ud

Man anbefaler, at de sover på ryggen for, at mindske risikoen for vuggedød

Nemli, det er lige det med den favoritside der er SÅ svær - min på 12 mdr. havde også en favoritside dengang og kan huske hver gang jeg gik forbi havde han drejet hovedet igen igen, men hans hoved er også så fin, så fin idag

Så nu tager jeg li det en gang til med ham på 1 mdr

Anmeld

26. januar 2011

Loa

Isabella sover 99% af gangene på siden Dog hænder det ind i mellem hun tilter om på ryggen, men hun plejer ret hurtigt at vende sig retur igen.....

Hun ligner vist sin mor på det punkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.