flexi-mamma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. februar 2008

Tynen

Se det her link hvor Bacon afslører sin lyst til store muskler:

https://www.baby.dk/Forum/Messages.aspx?ForumTopicI D=806

Vi vil bare være lidt søde ved hende :)

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2008

ivfmarie

Så for den da... :-o

Håber jeg har kræfter til at tage mit flexi-pic i morgen.

ka du SÅ komme igang!!!

Anmeld

20. februar 2008

Rasmine

I er eddermame...I er!!!
Glæder mig SÅ meget til at se de pics, og NEJ mit kommer ikke nu.

Har svedt som en hest = fedtet hår...
Har sovet = mascara på kinder...
Har spist choko = brune tænder...

Så det må lige bli i morgen.
!

Anmeld

20. februar 2008

Loggidut

øh det der med fedtet hår og dårlig lugt eller hvad skrev du bacon...det fraholdt mig altså ikke fra at flexe jer....og nu er det jo sådan at lugten ikke følger med....så jeg kunne da godt tillade mig at spille med de muskler jeg ikke har...lol....så bare op på hesten bacon...og flex for vildt...du kan jo lide det:D

Anmeld

21. februar 2008

birgittemarie

Harahharhahaaaaaaaaaaaaarh, hvor er I gode, tøser :D Og sikke nogle muller, I flexer! Det må jeg sgu sige! I sær dig Loggi! Hold da op, for en biceps!! Knus fra Birgitte, som er glad for, at I hyggede jer i dag og ked af, at hun ikke var med :'(

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

jammen kæreste ven....hvis nu du læser lidt mere på de forskellige indlæg...så opdager du også det er spil for galleriet.,...det er mormor-arme som er presset opad...lol...jeg er slet ikke så voldsom stærk...ha ha...kun i lugten 8D men sødeste bm...skynd dig at flexe og snup et billede...vi vil så gerne gøre bacon glad...og hun elsker det den gamle gris knus fra sloggi...med voldsomme mormor.arme [citat]Harahharhahaaaaaaaaaaaaarh, hvor er I gode, tøser :D Og sikke nogle muller, I flexer! Det må jeg sgu sige! I sær dig Loggi! Hold da op, for en biceps!! Knus fra Birgitte, som er glad for, at I hyggede jer i dag og ked af, at hun ikke var med :'([/citat]

Anmeld

21. februar 2008

linemus

Ha ha, I er sjove. Og til stor morskab for min 3-årige søn, der bliver ved med at ville se jeres billeder :D

Nu får han lige lov at sende en hilsen: ;):-o:(8D(C):P

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

jammen hejsa linemus´s søn...8D

hvad så linemus...skal du ikke flexe med os

Anmeld

21. februar 2008

birgittemarie

jammen kæreste ven....hvis nu du læser lidt mere på de forskellige indlæg...så opdager du også det er spil for galleriet.,...det er mormor-arme som er presset opad...lol...jeg er slet ikke så voldsom stærk...ha ha...kun i lugten 8D

men sødeste bm...skynd dig at flexe og snup et billede...vi vil så gerne gøre bacon glad...og hun elsker det den gamle gris

knus fra sloggi...med voldsomme mormor.arme

Harhharh! Den havde jeg så ikke lige gennemskuet :))

Knus fra B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.