Ømme bryster..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Fjordside

Jeg har så ømme bryster og de føles utrolig tunge. Jeg har læst at det godt kan være tegn på gravidtet, men jeg tør absolut ikke tro på det, jeg skal have min periode her i weekenden, så må vente og se, men åh det er svært at vente så længe. Jeg går også og tænker om det er noget jeg bilder mig ind, men har aldrig prøvet at have ømme bryster før.. Blev nød til at smide min bh, for den irriterede mig. Nogen der ved hvor tidligt man kan se/mærke de forskellige tegn?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

4kløver

Jeg havde taget en test vis det var mig men  for dig at den er der

Anmeld

26. januar 2011

Fjordside

4kløver skriver:

Jeg havde taget en test vis det var mig men  for dig at den er der

Åh jeg tør ikke, er så bange for den er negativ. Har prøvet før at jeg tog den før tid fordi jeg ikke kunne vente..

Anmeld

26. januar 2011

Baby_girl2011

Fjordside skriver:

Åh jeg tør ikke, er så bange for den er negativ. Har prøvet før at jeg tog den før tid fordi jeg ikke kunne vente..

jeg ville teste hvis jeg var dig.... 

Anmeld

26. januar 2011

Fjordside

Jeg tør ikke rigtig. Spurgte min kæreste og han synes at jeg skal vente og se.. Jeg tør heller ikke tro på at den er der.. Men synes bare det er underligt at de er så ømme.. Kan jeg virkelig bilde mig ind at jeg er gravid og rent faktisk få ømme bryster af det?

Anmeld

26. januar 2011

Ka+Ma=Be

Fjordside skriver:

Jeg tør ikke rigtig. Spurgte min kæreste og han synes at jeg skal vente og se.. Jeg tør heller ikke tro på at den er der.. Men synes bare det er underligt at de er så ømme.. Kan jeg virkelig bilde mig ind at jeg er gravid og rent faktisk få ømme bryster af det?

Synes det er en god ide at vente til forventet mens med at teste

Jeg havde ikke ømme bryster i starten, men har hørt fra flere, at det var det første de mærkede.

Krydser fingre, og så må du lige opdatere os!

Anmeld

26. januar 2011

Fjordside

Katte87 skriver:

Synes det er en god ide at vente til forventet mens med at teste

Jeg havde ikke ømme bryster i starten, men har hørt fra flere, at det var det første de mærkede.

Krydser fingre, og så må du lige opdatere os!

Jeg tror også at jeg venter, jeg har lige læst lidt om det på nettet at man kan gå og ønske det så inderligt at blive gravid, at kroppen reagere på det.. Så  og håber at det ikke er noget jeg er skyld i med mine tanker. Vi må vente og se..

Og jeg skal nok melde tilbage

Anmeld

26. januar 2011

Ka+Ma=Be

Fjordside skriver:

Jeg tror også at jeg venter, jeg har lige læst lidt om det på nettet at man kan gå og ønske det så inderligt at blive gravid, at kroppen reagere på det.. Så  og håber at det ikke er noget jeg er skyld i med mine tanker. Vi må vente og se..

Og jeg skal nok melde tilbage

Ja præcis! Har selv prøvet at ønske det så meget, at min krop gik helt amok.

Men glæder mig til at høre mere

Anmeld

26. januar 2011

Putomanen

Jeg får altid ømme bryster lige op til min menstruation, og det er først noget som er kommet inden for det seneste år.

Jeg synes, at det lyder som en god ide at vente med at teste, til du har testdag. Jeg  for, at den er der

Anmeld

28. januar 2011

Fjordside

Nu synes jeg at jeg får de samme symptomer som når jeg får min periode. Jeg plejer at få lidt ondt i maven og få en enkelt bums eller to og har begge dele. Men så forstår jeg bare ikke de ømme bryster, når jeg aldrig har haft det før.. Jeg bliver nok nød til at se i øjene at min periode er på vej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.