Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Glæder mig så meget til scanningen d. 2 februar, hvor jeg gerne skulle finde ud af om det er en dreng eller pige 19+1
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er en rigtig fin mave.
Psst, jeg tror det er en pige. Har du nogen fornemmelse af hvad det er?
-Milla- skriver: Fine billeder. Det bliver spændende. Var selv til md-scanning i mandags og fandt ud af at vi skal have en lille prins.
Fine billeder. Det bliver spændende. Var selv til md-scanning i mandags og fandt ud af at vi skal have en lille prins.
årh mange tak Ej hvor skønt, stoooooooort tillykke
Metchen skriver: Det er en rigtig fin mave. Psst, jeg tror det er en pige. Har du nogen fornemmelse af hvad det er?
Mange tusind tak er rart at høre da jeg har lidt svært ved at skulle have stor mave men årsagen gør det hele skønt uha tænker en pige, min mor gætter en dreng (men måske er det mit ønske om en pige) der gør jeg gætter sådan Hi hi .. men bliver det en dreng er det j også helt fantastisk, bare han har det godt
Super fin mavse!!
Jeg gætter også på en pige, den ligner min meget fra jeg var gravid og i uge 20, min var bare lidt mindre
FrkLarsen skriver: Super fin mavse!! Jeg gætter også på en pige, den ligner min meget fra jeg var gravid og i uge 20, min var bare lidt mindre
Tusind tak (:Uha håber det, mest fordi jeg selv elsker lyserød hi hi . kan ikke helt finde ud af om den er lille eller stor i forhold til hvor langt jeg er henne kan bare selv de den vokser
flot mave
Rigtig flot mave
Hey lille søs, vidste ikke du var kommet herind
har sagt det bliver en dreng ;P hehe
ej ved det ikke, men det bliver spændende at høre om Oscar skal have en fætter eller kusine til sommer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128