nogen gode råd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

NinaNymannMadsen

min datter har den sidste lange lange tid vågnet halvanden til to timer efter hun har lagt sig til at sove.

hun bliver puttet klokken 19:00 og sover 5 minutter efter, så halvanden til to timer senere står hun og skriger inde i hendes seng og vil bestemt ikke sove igen.
hvad kan man gøre for at få hende til at sove hele aftenen istedet for det hun gør nu?

idag prøver vi at holde hende længere oppe for at se om det hjælper og så er hun heller ikke træt. det er hun dog normalt når hun kommer hjem fra dagpleje.

håber der er nogen af jer der har nogen gode råd.
for det er sku hårdt at hun er sådan hver eneste aften og ikke vil sove igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det gør Lina også nogen gange og tænker, at det er en fase, at de skal igennem. Jeg går ind til hende, lægger hende ned, tysser på hende og går ud igen. Det bliver jeg så ved med indtil, at hun falder i søvn

Anmeld

26. januar 2011

NinaNymannMadsen

MoarHvidovre skriver:

Det gør Lina også nogen gange og tænker, at det er en fase, at de skal igennem. Jeg går ind til hende, lægger hende ned, tysser på hende og går ud igen. Det bliver jeg så ved med indtil, at hun falder i søvn

det kan vi gøre i 3-4 timer i streg uden det har nogen effekt.
det eneste der hjælper er hun kommer ind og sover inde ved os og det er hun sku for stor til efter hånden.
og jeg skal ha nattesøvn så jeg er frisk til et komme i skole dagen efter, hendes far kan dog godt være oppe med hende da han går hjemme hele tiden.
men det er hårdt alligevel for der er ingen af os kan holde til det i længden og jeg bliver holdt vågen af hende også.

Anmeld

26. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Astasmor skriver:

det kan vi gøre i 3-4 timer i streg uden det har nogen effekt.
det eneste der hjælper er hun kommer ind og sover inde ved os og det er hun sku for stor til efter hånden.
og jeg skal ha nattesøvn så jeg er frisk til et komme i skole dagen efter, hendes far kan dog godt være oppe med hende da han går hjemme hele tiden.
men det er hårdt alligevel for der er ingen af os kan holde til det i længden og jeg bliver holdt vågen af hende også.

Det er godt nok længe, at hun holder ud

Håber, at det hjælper, at hun kommer senere i seng  

Anmeld

26. januar 2011

frk Jensen

Hvor længe sover hun til middag?

Havde nøjagtig samme problemer med min søn, og snakkede med hans vuggestue om det.. Så nu er hans midddags lur kun på to timer, og så sover han sharp kl syv og så til dagen efter.. der kan self være nogle smuttere, men det er måske en gang om ugen..

Anmeld

26. januar 2011

NinaNymannMadsen

MoarHvidovre skriver:

Det er godt nok længe, at hun holder ud

Håber, at det hjælper, at hun kommer senere i seng  

ja det er det.
håber vi også det gør

Anmeld

26. januar 2011

NinaNymannMadsen

frk Jensen skriver:

Hvor længe sover hun til middag?

Havde nøjagtig samme problemer med min søn, og snakkede med hans vuggestue om det.. Så nu er hans midddags lur kun på to timer, og så sover han sharp kl syv og så til dagen efter.. der kan self være nogle smuttere, men det er måske en gang om ugen..

hun sover max halvanden time til middag.
og leger rigtig godt i løbet af dagen og siger selv "sove" og går hen til hendes dør nogen gange. men normalt spørg vi om hun er træt og så spidser hun mund og kysser ud efter sin far, og så ved vi hun vil sove.
og det altid klokken 19:00 dog i dag er hun først lige kommet i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.