ang bryllup i det fri..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.152 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

lille83

hej piger.

melder mig på banen selvom jeg mest ser til udefra.

jeg har brug for jeres mening. sagen er den at min kæreste og jeg har valgt at gifte os i år, der er bare den lille hage at jeg er overhoved ikke til den opmærksomhed som man jo får i kirken, med fest,sange og taler osv. men mor her vil jo gerne have den hvide kjole, fin buket og kagen så tænkte vi at vi kunne jo bare blive gift på rådhus og kun de nærmeste  med til spisning på restaurant(tænker man jo ikke synger sådan når det er sådan et sted).. men men men jeg synes personligt at det er en smule upersonligt, at blive gift på rådhuset- (OG DET ER IKKE FOR AT FORNÆRME NOGEN-KENDER FLERE SOM ER DET, SÅ HÅBER IKKE NOGEN TAGER DET NÆR!!!!!) - især fordi jeg helst ikke vil vies på vores eget rådhus, men et 60 km væk. nå men frem for alt: synes i det er okay at blive gift i det fri, evt på strand eller i skov-eller er det fuldstændigt ude i hampen??

håber ikke mit indlæg blev alt for forvirret selv om det blev lidt langt

mvh lille83.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Caroline86

jeg synes det er en super idé!

Jeg vil i øvrigt lige smide dig dette link til en præst (Bodil Schmidt) der netop vier par udenfor kirken!

www.bryllupspraest.dk

knus Caroline

Anmeld

26. januar 2011

mth1987

I nogen kommuner tager borgmesteren ud og vier parrerne. Så hvis der er et sted i jeres kommune i vil vies, en skov eller andet så prøv at hør dem ad

Jeg håber selv på først at blive viet af borgmesteren i haven og så tager vi i kirke bagefter og bliver velsignet af præsten

Anmeld

26. januar 2011

SussieThyssen

lille83 skriver:

hej piger.

melder mig på banen selvom jeg mest ser til udefra.

jeg har brug for jeres mening. sagen er den at min kæreste og jeg har valgt at gifte os i år, der er bare den lille hage at jeg er overhoved ikke til den opmærksomhed som man jo får i kirken, med fest,sange og taler osv. men mor her vil jo gerne have den hvide kjole, fin buket og kagen så tænkte vi at vi kunne jo bare blive gift på rådhus og kun de nærmeste  med til spisning på restaurant(tænker man jo ikke synger sådan når det er sådan et sted).. men men men jeg synes personligt at det er en smule upersonligt, at blive gift på rådhuset- (OG DET ER IKKE FOR AT FORNÆRME NOGEN-KENDER FLERE SOM ER DET, SÅ HÅBER IKKE NOGEN TAGER DET NÆR!!!!!) - især fordi jeg helst ikke vil vies på vores eget rådhus, men et 60 km væk. nå men frem for alt: synes i det er okay at blive gift i det fri, evt på strand eller i skov-eller er det fuldstændigt ude i hampen??

håber ikke mit indlæg blev alt for forvirret selv om det blev lidt langt

mvh lille83.

Det er da SÅ skingrende romatisk at blive viet ude..og det gør borgmestre med glæde.
Jeg ved også at en del frikirkepræster og endda folkekirkepræster gør det.
Og I kan blive viet lige hvor I vil...I skal bare sørge for, at være ude i lidt god tid med datoen, sådan at man kan udveksle de forskellige papirer imellem de forskellige instanser.

Min mand og jeg overvejede også et udebryllup, men blev alligevel enige om, at gøre det på vores lokale rådhus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. januar 2011

lille83

hvor er i søde. så er det jo nok det det bliver  så må vi have fat i de forskellige folk så vi er i god tid. og caroline, tak for linket.

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.