Syrnet til for tildig født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Hvem?

Åh min SP er umulig at få fat i - sagen er den at jeg for knap 4 uger siden fødte min dejlige dreng, dog 5 uger før tid, nu er han flaskebarn og får den blå fra Beauvis og han er begyndt at få laktulose (max. dosis) da han har virkelig virkelig ondt ved aff.

Dette husker jeg også fra min førstefødte, men der skiftede jeg til Syrnet og så var der ingen problemer, men jeg syntes spl.'erne på Neo snakkede om at det måtte han ikke få, da han er for tidlig født??

Kan det passe?

Kan jo ikke give ham mere Laktolose, da han allerede er på fuld dosis der..... What to do.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

birthee

Jeg ved ikke om han må få syrnet, men hvad med at kontakte en sygeplejerske på barselsgangen, og spørge ad derinde??? Det kan være de kan give nogle gode råd???

God bedring med lillemanden!!!
Knus

Anmeld

26. januar 2011

bøgelund

SanneBoe skriver:

Åh min SP er umulig at få fat i - sagen er den at jeg for knap 4 uger siden fødte min dejlige dreng, dog 5 uger før tid, nu er han flaskebarn og får den blå fra Beauvis og han er begyndt at få laktulose (max. dosis) da han har virkelig virkelig ondt ved aff.

Dette husker jeg også fra min førstefødte, men der skiftede jeg til Syrnet og så var der ingen problemer, men jeg syntes spl.'erne på Neo snakkede om at det måtte han ikke få, da han er for tidlig født??

Kan det passe?

Kan jo ikke give ham mere Laktolose, da han allerede er på fuld dosis der..... What to do.....

nej de må ikke få syrnet når de er for tidlig fødte.. desværre. står i hvertfald på pakken. ( har den li stående ved min side ) 

Anmeld

26. januar 2011

Hvem?

bøgelund1 skriver:

nej de må ikke få syrnet når de er for tidlig fødte.. desværre. står i hvertfald på pakken. ( har den li stående ved min side ) 

Det har jeg nemli også, syntes bare ikke jeg kunne læse det nogle steder....

Anmeld

26. januar 2011

bøgelund

SanneBoe skriver:

Det har jeg nemli også, syntes bare ikke jeg kunne læse det nogle steder....

det står på beauvais´pakker i hvertfald.. men ved ikke hvorfor?! 

Anmeld

26. januar 2011

Hvem?

Ah jo, der står det ikke må anvendes før han er svarende til de 37 graviditetsuger  - og det er han jo, terminen ville have været 5. Feb, men var det helt rigtig skulle han have været taget imorgen ved PKS.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.