Hjælp :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Fru'Rugaard

Min datter har fået en pynte genstand pillet ned fra en reol, som hun normalt ikke kan nå! I den pynte genstand, lagde nogle bittesmå glasfirkanter, med ret skarpe kanter/sider.
Hvad nu hvis hun har slugt en? Hvad skal jeg gøre? Ringe til lægevagten? eller lade det være? eller bare tro at hun ikke har slugt en?

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Kruse90

Fru'Rugaard skriver:

Min datter har fået en pynte genstand pillet ned fra en reol, som hun normalt ikke kan nå! I den pynte genstand, lagde nogle bittesmå glasfirkanter, med ret skarpe kanter/sider.
Hvad nu hvis hun har slugt en? Hvad skal jeg gøre? Ringe til lægevagten? eller lade det være? eller bare tro at hun ikke har slugt en?

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Hvor store er de? Og er de meget skarpe??

Hvis du er nervøs, så ring til vagtlægen og spørg hvordan du skal forholde dig?

Kram

Anmeld

26. januar 2011

Turtles

Jeg ville også lige ringe til lægevagten og spørge..

Anmeld

26. januar 2011

Fru'Rugaard

Kruse90 skriver:

Hvor store er de? Og er de meget skarpe??

Hvis du er nervøs, så ring til vagtlægen og spørg hvordan du skal forholde dig?

Kram

De er ikke særlig store- meget bittesmå.

Anmeld

26. januar 2011

charlottekri

jeg ville ringe til vagtlægen med det samme!! hvis hun nu har slugt en så kan det jo skære hul indenvendig  som jeg altid siger: better safe than sorry!!

Anmeld

27. januar 2011

Fru'Rugaard

Update: Vi var ved vagtlægen med Maja igår, og han sagde at hvis hun havde slugt en, så ville den bare komme med ud i bleen, og der kunne ikke ske noget med hendes tarme eller mave (han så glasset)- men hvis hun fik maveproblemer inden for et par dage eller 3, så skulle vi ringe igen Puha, hvor bleb jeg nervøs
Men, dejligt at det ikke er alvorligt

Anmeld

27. januar 2011

NoName

Fru'Rugaard skriver:

Update: Vi var ved vagtlægen med Maja igår, og han sagde at hvis hun havde slugt en, så ville den bare komme med ud i bleen, og der kunne ikke ske noget med hendes tarme eller mave (han så glasset)- men hvis hun fik maveproblemer inden for et par dage eller 3, så skulle vi ringe igen Puha, hvor bleb jeg nervøs
Men, dejligt at det ikke er alvorligt

pyha...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.