Hej
Det er også det eneste der kan hjælpe at blive gravid igen, selvom det også er lidt angsfyldt, for hvad nu hvis og alt det der. Mistede selv sidste år og prøvede at blive gravid uden held efterfølgende. Det sætter gang i mange ting psykisk og det kan være svært at finde modet og må erkende, at nu efter det er lykkedes her et lille års tid siden sidst jeg blev gravid har det hjulpet, men angsten for det går galt igen er svær at slippe. Men ved også at det er den eneste vej frem at prøve og prøve indtil det forhåbentlig lykkedes.
Håber snart du har heldet med dig. Det kan virke så langsommeligt når man er i det. Cyklussen der går sin gang. Håbet, nedturen når det ik lykkedes og at genfinde modet på at måske bliver det næste måned. Det er bare ik nemt og svært at dele med andre, der ik selv har prøvet det. De sir jo bare, det skal nok komme. For mig har det ik gjort en forskel om jeg har fokuseret på det, for det har jeg altid gjort de tre gange jeg er blevet gravid. Har faktisk tænkt på det hele tiden. Tror det handler mere om at finde ro og accept af, at man ikke får det helt godt før det lykkedes, samt at kigge på de gode ting man nu har i sit liv og få det bedste ud af dem.
Knus og håber snart du er gravid igen 
Anmeld