Uha er rigtig ked af det idag, og hved ikke rigtig hvad jeg skal gøre.
amningen har bare kørt rigtig godt men nu gider han ikke rigtig mere, han vender hovedet væk fra babsen sutter 5-6 gange og græder derefter, han vågner ca hver 1/2 time om natten, hvilket han aldrig har gjort før. han kan ikke sove igennem mere som han plejede.
Jeg er bare så ked af at han ikke vil have babs mere, vi havde sundhedsplejeske i går og han er sprunget ned fra sin kurve fordi han ikke har taget nok på, så jeg bliver nødt til at give ham noget mere. Han vil IKKE have MME, han græder og spytter det ud. han fik vælling i går for første gang hvilket gik ret godt 40 ml fik han i sig.
Men hvad gør jeg så nu? planen er at køre vællingen ind til om aftenen ved en 7-8 tiden inden han skal sove. Men hvornår skal jeg starte på fx grød og grøntsager ? han virker bare så sulten hele tiden men han vil ikke have babs, så jeg bliver jo nødt til at få noget andet i ham. skal jeg evt give vælling 2 gange om dagen ? har brug for nogle gode råd. Han er lige blevet 4 mdr, og min mælk er bare ikke nok mere.
Knus en lidt ulykkelig mor
Anmeld