Jeg fødte mit første barn den 5 januar kl 6.03 og vi var på vej hjem samme aften kl 19.30:p
vi følte slet ikke behov for at være på sygehuset og optage plads for andre som måske havde mere behov for det.. Vi havde alt klar herhjemme, bleer, vådeservietter, skumklude, creme, olier, MME osv.. Og vi fik den besked fra sygehuset, hvis der var det mindste vi blev utrygge ved eller følte det var forkert kunne vi altid komme igen og få en seng..
Vi var til eftersamtale, blodprøve osv med den lille 2 dage efter og alt var som det skulle være..
Jeg var glad for at komme hjem til mit eget, men nu havde vi også været på sygehuset siden Mandag morgen(hun blev født onsdag) og det havde været en hård omgang for mig, så trængte bar til a komme hjem..
Du kan evt få et par a de dejlige store bleer med hjem fra sygehuset til dig selv hvis det skulle være nødvendigt, men ellers sørg for a have godt med bind, natbind og alm, til dig selv, lidt nem mad i fryseren til de første dage osv
Og selvom de der fine sygehus trusser måske ikk er de mest sexy der findes, så er de altså virkelig rare a have på frem for en egne trusser de første par dage:p
Vi fortryder ikke vi tog hjem, tværtimod.. Vi frabad os dog besøg de første dage vi var hjemme, selvom hele familie selvfølgelig gerne ville komme og se guldklumpen 
Og et godt råd, hvis du skulle sprække, så gå i bad HVER gang du skal tisse de første par dage - elers kan det godt gøre nas! Jeg fik heldigvis kun 2 sting, men hvor op hvor gjorde det ondt a tisse på wc'et..
Anmeld