Hvor hurtigt ka ægget sætte sig fast, hvis det er befrugtet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Rockertand

SSL skriver:

Nå, jeg må prøve at abstrehere fra det.. Mange siger jo at man har ÆL mellem 10.-14. dagen i en cyklus ud af 28dage, og det svinger jo selvf. med plus/minus.. Men frygter da, at det er sket for tidligt, og kan ende med biokemisk, hvis det er det samme der skete i december..

Tak skal du i hvert fald have for svarene

Velbekomme.

Jeg tror altså stadig på, at du har pletblødt, fordi du har ægløsning, det passer jo med tidspunktet.

Jeg kan fortælle, at jeg selv har oplevet det en enkelt gang, og jeg troede heller ikke på det, da jeg aldrig havde oplevet det før....14 dage senere stod jeg med en positiv test (nu tror jeg så på det ).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

SSL

Rockertand skriver:

Velbekomme.

Jeg tror altså stadig på, at du har pletblødt, fordi du har ægløsning, det passer jo med tidspunktet.

Jeg kan fortælle, at jeg selv har oplevet det en enkelt gang, og jeg troede heller ikke på det, da jeg aldrig havde oplevet det før....14 dage senere stod jeg med en positiv test (nu tror jeg så på det ).

Det kan også nemt bare være den ÆL der driller Og så håber jeg der kommer en spire ud af det denne gang.. Ventetiden er jo svææær  Men jeg prøver også at lade være med at være fanatisk og fokusere på det, men den pletblødning synes jeg dog var underlig.. Hmm... Ellers håber jeg da på at have haft en tiiiidlig ÆL og det er et ægget der sætter sig fast

Men igen, nu skal jeg ikk håbe for meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.