Tænder hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Bryndis

Hvornår startede jeres børn og få tænder?

Min søn er 2 1/2 måned og jeg har lige set noget hvid på hans gummer som godt kunne ligne en tand. Kan det passe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

ChatH

Bryndis skriver:

Min søn er 2 1/2 måned og jeg har lige set noget hvid på hans gummer som godt kunne ligne en tand. Kan det passe?

Det er meget forskelligt men 2 1/2måned lyder tidligt Valdemar er ved at få to og er snart 5 md.

Anmeld

26. januar 2011

Bryndis

Chatarina skriver:

Det er meget forskelligt men 2 1/2måned lyder tidligt Valdemar er ved at få to og er snart 5 md.

Ja jeg syns også det er lige lovlig tidligt. Men hans numse er også lidt rød. Det kan selvfølgelig godt være af andre årsager.

Anmeld

26. januar 2011

MaliksMor

Bryndis skriver:

Malik fik sine to første tænder da han var 8½ månede cirka

Anmeld

26. januar 2011

Lise

Det er meget forskelligt hvornår babyer får deres første tand, men jeg tror at det er meget normalt ved 6 mdrs alderen.

Mødte en gammel dame i Føtex for et par måneder siden. Ved ikke hvordan jeg faldt i snak med hende, eller hvorfor hun fortalte mig det, men hun sagde i hvert fald at hendes første søn (og det var maaaaaaaaaaange år siden!!!) havde OTTE tænder da han var 3 mdr   HUn virkede meget normal, men måske hun var lidt små-senil?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.