....Og berolig mig, bare lidt 
Jeg har en søn på 3 år og en datter på knap 5 måneder og lige nu går jeg jo på barsel og har hver morgen god tid til at aflevere Hjalte i børnehave og komme hjem eller ud og handle bagefter.
Alligevel synes jeg bare dagene flyver afsted.
Jeg er flyttet for snart 1 måned siden og her sejler stadig -Åhh, jeg er en lille smule ved at gå ud af mit gode skind over at her ikke snart ligner et hjem! 
Mit skræksenarie er når jeg skal ud på arbejdsmarkedet igen 

Hvordan pokker skal jeg få hverdagen til at hænge sammen? Jeg har ikke bil og ej heller råd dertil lige pt. så det hedder offentlig transport til/fra arbejde og til/fra vuggestue og børnehave (som heldigvis er det samme sted.) Og hvad med indkøb osv.?
Aaaargh, jeg er ved at rive hårene ud af hovedet på mig selv ved tanken om at der kun er 5-6 måneder til vi skal have en hverdag hvor jeg ikke har formiddagen til at klare diverse praktiske gøremål, længere. DOG glæder jeg mig helt vildt til at komme i gang med at arbejde, da jeg har tullet rundt hjemme i et helt år nu, siden jeg blev færdiguddannet. 
Kom med alle succeshistorierne, så jeg kan klappe mig selv på skulderen og sige "Du kan godt!" 
Anmeld