Nu kommer Bimmeren: Link til opdatering på DK

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Sofia

Ja får gæster i aften og synes virkelig jeg bør gøre lidt rent, men jeg kan heller ikke gå fra computeren, måske man skulle foreslå Henrik at der kom en LYD ala en sms-lys, når der er nyt om Bimmeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Sofia

Jeg må også byde ind med et tidspunkt, hmmm, 18.14 tror jeg, det bliver i hvert fald noget med 14 på en eller anden måde, nu hvor han ikke ville fødes på datoen den 14. må det indgå i tidspunktet i stedet!

Anmeld

26. januar 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Ja får gæster i aften og synes virkelig jeg bør gøre lidt rent, men jeg kan heller ikke gå fra computeren, måske man skulle foreslå Henrik at der kom en LYD ala en sms-lys, når der er nyt om Bimmeren

Du er velkommen til at sende mig dit mobilnummer, så skal jeg gerne holde dig updated... jeg er alene hjemem til 22 og kan allerede nu forudse hvad resten af dagen kommer til at gå med

Anmeld

26. januar 2011

CA

åh jubiiii!! jeg sidder her med en hånd fri og jubler. undskylder manglende store bogstaver, men ja den anden hånd er væk. hep hep ditte!! jeg får ikke lige læst alle opdateringer, men håber at nogen på et tidspunkt skriver med store fede bogstaver at du har født! hvor er det altså bare spændende!! ønsker dig en dejlig fødsel og glæder mig til at høre mere og se den skønne bimmer! 

carina - som har fået meget mindre tid til baby.dk pga. meget tryghedssøgende lækkerjohannes.dk i armene hele tiden

Anmeld

26. januar 2011

CA

Carina87 skriver:

åh jubiiii!! jeg sidder her med en hånd fri og jubler. undskylder manglende store bogstaver, men ja den anden hånd er væk. hep hep ditte!! jeg får ikke lige læst alle opdateringer, men håber at nogen på et tidspunkt skriver med store fede bogstaver at du har født! hvor er det altså bare spændende!! ønsker dig en dejlig fødsel og glæder mig til at høre mere og se den skønne bimmer! 

carina - som har fået meget mindre tid til baby.dk pga. meget tryghedssøgende lækkerjohannes.dk i armene hele tiden

og det sidstnævnte var altså ikke en opgivende kommentar - tværtimod! nyyyyder ham!

Anmeld

26. januar 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

og det sidstnævnte var altså ikke en opgivende kommentar - tværtimod! nyyyyder ham!

Anmeld

26. januar 2011

Lene76

ej hvor godt, hepper og håber på at det blir idag at bimmer kommer ud

Anmeld

26. januar 2011

piadas

Juhuu, jeg har også lige været til noget tamtam i min datters SFO...jeg skulle også bare skynde mig hjem og tjekke hvordan det gik!! Ej, altså - jeg synes alle burde føde med webcam lige som Zafir, så vi kan følge lidt med i det hele!

Anmeld

26. januar 2011

Elvers

JUBIII!!! Hvor er det spændende! Er vildt spændt på at se den lille knægt, når Ditte en gang får overskud til at lægge billeder op efter fødslen (Og lur mig, om de ikke allerede ligger der i morgen)

Håber alt forløber som det skal!

Anmeld

26. januar 2011

piadas

Elvers skriver:

JUBIII!!! Hvor er det spændende! Er vildt spændt på at se den lille knægt, når Ditte en gang får overskud til at lægge billeder op efter fødslen (Og lur mig, om de ikke allerede ligger der i morgen)

Håber alt forløber som det skal!

Ja, det skulle heller ikke undre mig, om de sidder hjemme i sofaen i aften ved 21-tiden og drikker et glas af den flaske Asti, der var blevet indkøbt til hjemmefødslen! Selvfølgelig imens DK laver FB til os, ammer og lægger billeder ind!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.