Hej Med jer...
Jeg har en lille Dreng på knap 2 år, som i mandags blev ringet hjem fra dagpleje.. Vi mærkede dog ikke noget da han kom hjem, han sov fint om natten, men tirsdag formiddag beklager han sig over sit højre øre og pludselig væsker det også rigtig meget... han begynder så at beklage sig lidt mere, men legede ellers fint rundt.. Så Tirsdag aften er den gal da han skal sove, han kan slet ikke finde ro og selvom sengen er sat højt hjælper det ikke rigtigt på ham, han får pernodil og jeg vælger at se tiden an i forhold til at kontakte lægevagten...
Men efter midnat og efter flere tudeture hvor vi bare intet kan gøre ringer jeg til lægevagten, som melder tilbage at jeg kan kontakte min egen læge her til morgen Onsdag og få en tid.... Lægevagten ville altså ikke se ham.... Drengen har feber, græder og tager sig til sit øre ?? Hmm Nå, men det første jeg gør her til morgen er så at få en tid til lægen jeg får en akut tid så jeg kan komme imellem 11.00 og 11.30
På vej til lægen begynder min dreng at græde og tage sig til sit øre igen... og da vi er hos lægen 10.50 når vi lige at sidde og kigge i en bpg og så begynder han ellers at græde... virkelig græde og jeg kan IKKE trøste ham... Der står jeg så i venteværelset i 50 min før vi kommer ind...
Lægen kigger ham i ørerne og siger JA han har så mellemørebetændelse, alt imens Drengen stadig skriger som en vanvittig og har feber.... efter 5 står jeg igen udenfor døren med besked om at jeg bare må give ham noget mere panodil ?!?!?
Øhhh er jeg helt fra snøvsen men er det virkelig sådan det er når de små for mellemørebetændelse ??
Har I nogen bud på hvad jeg kan gøre for min lille Dreng ??
Mvh En bekymret Mor, der så gerne vil trøste sin lille Dreng.
Anmeld