jeg ville være ked af at midste ig...elsker bare den side....
og den er mere privat end her...så jeg stemmer for vi beholder den....
altså, jeg syntes vi skal droppe af nb...af flere årsager...i starten var jeg helt i mod det....
men da jeg faktisk skrev på nb at jeg blev, ville jeg lige opdatere...og vupti...så var ventetiden tilbage...desuden har flere forsøgt at få snakket ud om nb efter det kom lidt op igen...og alt bliver slettet...altså en gang i mellem har man brug for at snakke om det der sker...og så kan det ikke hjælpe noget man forsøger at få gruppen til at holde k.
altså debat er der heller ikke plads til!
her kan man se folk med billeder...og lave smilies...og der er plads til at debatere, uden en emsig admin "tak Henrik" smider en på porten...og det kan jeg godt lide...
så jeg stemmer for den her side...her er der plads til vores særheder...
nu har jeg så skubbet min begrundelse ud på åbent hav...så er jeg jo vildt nysgerrig efter at høre nogle modagumenter...
stort knus fra sloggi, som helt vildt godt kan lide den her snak...den er sgu sund.
og stadig...bevar ig...elsker det sites for vildt...og vil helst ikke have for mange billeder af tif ud på det åbne net....8D
har det måske også lidt splittet som Nymor - og jeg tror ikke hun er eller kommer med herind - kan godt følge hende i det hun skriver på IG.
men her er fedt - og her er mange muligheder.. og gratis..
Nu er min tanke så... hvad med IG.. nu i kan lægge billeder ind her.. SKAL JEG IKKE BRUGE MER TID PÅ DEN?
Susan som også er lidt ked af alt den splittethed.. NB er bare ikke det samme mere... øv.
Anmeld