skal lige høre jer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.055 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. februar 2008

Susan1978

har det måske også lidt splittet som Nymor - og jeg tror ikke hun er eller kommer med herind - kan godt følge hende i det hun skriver på IG.

men her er fedt - og her er mange muligheder.. og gratis..

Nu er min tanke så... hvad med IG.. nu i kan lægge billeder ind her.. SKAL JEG IKKE BRUGE MER TID PÅ DEN?

Susan som også er lidt ked af alt den splittethed.. NB er bare ikke det samme mere... øv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. februar 2008

Susan1978

at tænke sig der er 10 der har kigget men ingen svarer..

at undre sig.. :S

Susan (L)

Anmeld

20. februar 2008

sttina

jeg har bla kikket... men er ikke på IG så kan jo ikke rigtig tillade mig at svare på hvad i skal gøre ;)

Anmeld

20. februar 2008

Tynen

at tænke sig der er 10 der har kigget men ingen svarer..

at undre sig.. :S

Susan (L)

Sorry - Var lige ved at uploade billeder til en dårlig joke, så kom helt fra det - Tror det er mig der har kigget i hvert fald 3 af gangene :)

Jeg synes altså stadig IG skal beholdes.

Synes det er rat med et lukket forum, så for min skyld ville jeg være træt af at det lukkede.

Trine

Anmeld

20. februar 2008

Astrid P

Jeg synes vi skal bevare IG, hvis du da gider, Susan? Jeg har ingen anelse om hvorvidt det er bøvlet eller tidskrævende... Men jeg synes det er fedt at vi har det forum som er "privat", og hvor vi alle har så mange skønne billeder liggende...
KH Astrid

Anmeld

20. februar 2008

Rasmine

Synes Ig skal bevares.
Forstår ikke splittelsen?

NB var vel også "ukendte" som nystartede?
Baby.dk er vel stadig forholdsvis nyt?

Anmeld

20. februar 2008

Loggidut

jeg ville være ked af at midste ig...elsker bare den side....
og den er mere privat end her...så jeg stemmer for vi beholder den....
altså, jeg syntes vi skal droppe af nb...af flere årsager...i starten var jeg helt i mod det....
men da jeg faktisk skrev på nb at jeg blev, ville jeg lige opdatere...og vupti...så var ventetiden tilbage...desuden har flere forsøgt at få snakket ud om nb efter det kom lidt op igen...og alt bliver slettet...altså en gang i mellem har man brug for at snakke om det der sker...og så kan det ikke hjælpe noget man forsøger at få gruppen til at holde k.
altså debat er der heller ikke plads til!
her kan man se folk med billeder...og lave smilies...og der er plads til at debatere, uden en emsig admin "tak Henrik" smider en på porten...og det kan jeg godt lide...

så jeg stemmer for den her side...her er der plads til vores særheder...

nu har jeg så skubbet min begrundelse ud på åbent hav...så er jeg jo vildt nysgerrig efter at høre nogle modagumenter...

stort knus fra sloggi, som helt vildt godt kan lide den her snak...den er sgu sund.
og stadig...bevar ig...elsker det sites for vildt...og vil helst ikke have for mange billeder af tif ud på det åbne net....8D
har det måske også lidt splittet som Nymor - og jeg tror ikke hun er eller kommer med herind - kan godt følge hende i det hun skriver på IG.

men her er fedt - og her er mange muligheder.. og gratis..

Nu er min tanke så... hvad med IG.. nu i kan lægge billeder ind her.. SKAL JEG IKKE BRUGE MER TID PÅ DEN?

Susan som også er lidt ked af alt den splittethed.. NB er bare ikke det samme mere... øv.

Anmeld

20. februar 2008

BellaT

Ja, bevar IG. Synes også det er rart med et privat forum. Her kan alle vel se de billeder man lægger ind?
Det er også fint, men ikke særlig privat.

Knus fra Helle...

P.S. Jeg har kigget uden at svare første gang. Skulle lige logge på messenger.:$
Ret afslørende at visningerne bliver vist. :D

Anmeld

20. februar 2008

Lise

Jeg stemmer helt sikkert på at IG skal bestå...

Anmeld

20. februar 2008

ivfmarie

hej Suuus
Forstår din splittelse... jeg er også stadig på nb - det er jo der det hele startede, så jeg føler lidt at jeg skylder nb noget...?
Men denne side er da klart bedre! Og ingen tvilv om at dette bliver min primære side.
Og ig... gider du blive ved med den, så syns jeg bestemt vi skal holde fast iden.

Knus fra Marie, helt klart en baby-fan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.