Uuuhh en fødsel er igang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Tropez

Altså nu er det ikke i min familie eller noget, men en af mine bedste veninder i heeeeeleee verden har en søster der nu er i fødsel hun har åbnet sig fire centimeter, og har nogle kraftige veer, som efter sigende skulle gøre pænt nas, har lige snakket i tlf med min veninde som er med til fødslen og jeg kunne godt høre hendes søster i bagrunden, som var blevet jaget ud på en gåtur på fødegangen, det er så spændende og om et halv år er det jo min egen tur, og det kan være min veninde skal med til min fødsel alligevel, har egentligt sagt at det kun er manden der får lov, men går lidt med skumle tanker om at veninden som jeg kalder Tante til mit barn skal med  men nu må vi se glæder mig hvertifald til at få en sms og et billed og hendes niece er født og bedst som jeg sidder og skriver dette tikker en sms ind hun har nu åbnet sig til 6 cem det er 2 sm på halvanden time så nu går det stærk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Sommerfugl86

Uhh det SÅ dejlig en følelse man har i kroppen når nogen man kender er ved at få et barn og ventetiden er bare laaaaang når man sidder derhjemme og venter

Anmeld

27. januar 2011

Tropez

En lille update på denne tråd.

Det gik desværre ikke helt så godt som først antaget, da hun var ca 7 cm åben forsvandt lillepigen op i maven på hende og de kunne pludselig ikke finde hjertelyd og havde meget svært ved at finde hende i det hele taget, de fandt hende dog igen, men selve fødslen måtte nærmest starte forfra, hun lukkede sig til 5 cm og der blev hun de næste 3 timer, de fik tilkaldt en anæstisi læge, som skulle give hende smertestillende, fordi hun kun havde fået 2 timers søvn på halvandet døgn og nu kunne hun snart ikke mere, og at de truede med kejsersnit, fordi det tog så lang tid.

Det var den sidste og meget nervepirende opringning jeg fik kl 19.30 i går aftes, så jeg har spekuleret som en gal det meste af natten hvorfor jeg ikke havde hørt noget, og så.

KL 5.23 tikker denne besked ind i morges:

kl.5.22 kom den kønneste lille pige til verden.

Tina pressede i 22 min.

hun er helt perfekt og har rigtig meget mørkt hår.

hun er bare dejlig.

Kæmpe knus moster Sussi

Denne dejlige besked kom i hus med disse to meget dejlige billeder af en nyfødt Tess

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. januar 2011

SussieThyssen

Tropez skriver:

Altså nu er det ikke i min familie eller noget, men en af mine bedste veninder i heeeeeleee verden har en søster der nu er i fødsel hun har åbnet sig fire centimeter, og har nogle kraftige veer, som efter sigende skulle gøre pænt nas, har lige snakket i tlf med min veninde som er med til fødslen og jeg kunne godt høre hendes søster i bagrunden, som var blevet jaget ud på en gåtur på fødegangen, det er så spændende og om et halv år er det jo min egen tur, og det kan være min veninde skal med til min fødsel alligevel, har egentligt sagt at det kun er manden der får lov, men går lidt med skumle tanker om at veninden som jeg kalder Tante til mit barn skal med  men nu må vi se glæder mig hvertifald til at få en sms og et billed og hendes niece er født og bedst som jeg sidder og skriver dette tikker en sms ind hun har nu åbnet sig til 6 cem det er 2 sm på halvanden time så nu går det stærk 

LOL..jeg bliver som en liggehøne hvergang jeg hører nogen går i fødsel..og især når det er en jeg kender
Så jo..det ER altså spændende

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.