anna-jonas skriver:
Jeg er godt nok ikke lige en "perle-pige", men må sgu' bøje mig i støvet for dig
, over det billede du har lavet af din mor............................en smuk gestus, Helene, som jeg tror at Jørgen bliver rigtig glad for.
Knus Mette
Hov, Helene................................hvad var det for noget med eks. arbejdsgiver?? Er du blevet fyret, eller hvad??
Har du det godt??
Knus Mette
Men tak Mette.
Man skal også ha lidt tålmodighed.
Billedet af min mor indeholder 4 perleplader og der er 900 perler pr. plade. Men jeg synes det er sjovt.
Jeg har bare været i tvivl om det lignede hende nok. Håber også han bliver glad for den, men jeg skal vente helt til 23 marts.
Nej, jeg er ikke blivet fyret(endnu). Men jeg fik af min chef af vide at han ikke har råd til jeg kommer tilbage, men han har IKKE fyret mig, da jeg er fastansat og det vil koste ham penge. Jeg tror så heller ikke han vil af med mig.
Jeg har det ok, men jeg fortrænger også mine følelser(har altid gjort) Lige nu har Cassandra feber og Julius skal til lægen for at ha tjekket om han har mellemørebetændelse. Han er også kommet tilbage på den forebyggende medicin. Jacob er også små syg. Hyggeligt ikk.
Anmeld