Fik lavet fødselsdagsgaver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Bondepigen

Hold nu op hvor er det flot, især perlebilledet af din mor!!!

Hvordan i alverden kan du lave det,så det bliver så vellignende. Det er jo ikke mindre end fantastisk! Virkelig imponerende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Skouboe

Hvor er det bare flot

Anmeld

27. januar 2011

Lilac

Virkelig flot! Du er godt nok kreativ! Jeg synes billedet af din mor er super flot, og det tager sig meget pænt ud i perler - er faktisk ret overrasket!

Anmeld

27. januar 2011

lion

anna-jonas skriver:

Jeg er godt nok ikke lige en "perle-pige", men må sgu' bøje mig i støvet for dig, over det billede du har lavet af din mor............................en smuk gestus, Helene, som jeg tror at Jørgen bliver rigtig glad for.

Knus Mette

Hov, Helene................................hvad var det for noget med eks. arbejdsgiver?? Er du blevet fyret, eller hvad??

Har du det godt??

Knus Mette

Men tak Mette.

Man skal også ha lidt tålmodighed.

Billedet af min mor indeholder 4 perleplader og der er 900 perler pr. plade. Men jeg synes det er sjovt.

Jeg har bare været i tvivl om det lignede hende nok. Håber også han bliver glad for den, men jeg skal vente helt til 23 marts.

Nej, jeg er ikke blivet fyret(endnu). Men jeg fik af min chef af vide at han ikke har råd til jeg kommer tilbage, men han har IKKE fyret mig, da jeg er fastansat og det vil koste ham penge. Jeg tror så heller ikke han vil af med mig.

Jeg har det ok, men jeg fortrænger også mine følelser(har altid gjort) Lige nu har Cassandra feber og Julius skal til lægen for at ha tjekket om han har mellemørebetændelse. Han er også kommet tilbage på den forebyggende medicin. Jacob er også små syg. Hyggeligt ikk.

Anmeld

27. januar 2011

lion

bondepigen skriver:

Hold nu op hvor er det flot, især perlebilledet af din mor!!!

Hvordan i alverden kan du lave det,så det bliver så vellignende. Det er jo ikke mindre end fantastisk! Virkelig imponerende!

Mange tak.

Der følger et program med som hjælper en til at lave billedet om til et perle mønstre. Du kan så også lave ændringer i det. Jeg har gjort det inden jeg printede mønsteret ud og efter da jeg lavede billedet.

Anmeld

27. januar 2011

lion

xxx skriver:

Virkelig flot! Du er godt nok kreativ! Jeg synes billedet af din mor er super flot, og det tager sig meget pænt ud i perler - er faktisk ret overrasket!

Mange tak, ja det er utroligt hvor godt det kan ligne når det er lavet i perler.

Anmeld

27. januar 2011

lion

Skouboe skriver:

Hvor er det bare flot

Mange tak.

Anmeld

27. januar 2011

Bondepigen

lion skriver:

Mange tak.

Der følger et program med som hjælper en til at lave billedet om til et perle mønstre. Du kan så også lave ændringer i det. Jeg har gjort det inden jeg printede mønsteret ud og efter da jeg lavede billedet.

Wauw hvor har du købt sådan et fantastisk hobby perlesæt?

Har du evt et link. Sådan et må jeg simpelthen have fat i!

Anmeld

27. januar 2011

Bondepigen

lion skriver:

Mange tak.

Anmeld

27. januar 2011

lion

bondepigen skriver:

I panduro hobby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.